Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

taai vlees

• hans halman

Ik hoorde via via dat er een klacht omtrend een kerstbestelling is gekomen en vinden dit behoorlijk vervelend dat het niet naar trevedenheid is verlopen.

Nog vervelender is dat deze klant NIET eerst bij ons langs is geweest en het op deze manier naar buiten brengt.Ik ken dit probleem dus niet en kan daar nu geen oordeel over geven. Wij hebben na de kerstdagen helemaal niemand in de winkel gehad die een klacht had over ons vlees, en we hebben zeker geen goedkopere rollade meegegeven zoals hierboven is vermeld.

Ik ben al bijna 20 jaar keurslager en zorg er altijd voor samen met ons personeel dat een klant altijd tevreden de deur uitgaat,zeker als het om een klacht gaat.

Hierbij nodigen wij u van harte uit in onze keurslagerij…. zodat wij samen kunnen constateren wat er fout is gegaan, en het zodanig oplossen.

met vriendelijke groet, Hans en Miranda Halman

Spoorstraat 14 Den Helder

0223 627840

• moontjuh

(:P)

en dat bedoel ik maar.

al is de leugen nog zo snel………………….

en slager halman, ik ben er nog nooit geweest maar mocht ik eens in de buurt zijn kom ik zeker eens langs!

• Jacqueline

Ben benieuwd of MM nu nog reageert…..

• r_brondsema@hotmail.com

Ik kom al jaren bij Halman, en ben zeer tevreden. Altijd mooi en vers vlees en vleeswaren. Kan me ook niet voorstellen dat welke keurslager dan ook een klacht onvoldoende zou afhandelen.

• Bep

Hahaha sta je ook voor lul nu,

Het zal we een goedkope afval rollade zijn geweest,en dan zeggen dat hij bij de keurslager vandaan komt.

Wat heb je er toch ook rare mensen bij He!!!!

Nou slagerij Halman verkoopt altijd goed vlees.

• ferdinand

en MM is stil……

• truus

hallo

hebben jullie het niet door MM ligt met voedselvergiftiging in bed sinds de kerst

• tientje

mocht MM willen hij heeft de griep net als meerderen X(

• jose

zou een slager dit niet altijd antwoorden??? altijd t ene woord tegen t andere…en iedereen maakt wel eens n verkoopfoutje toch…;-) goed opgelost hoor…hier..

• richard

Ach beetje logisch nadenken,dit is gewoon concurentie,die dus probeerd een concurent in een slecht daglicht te plaatsen zal de andere slager wel zijn die dat probeerd om klanten te winnen,moeilijk heh even logisch nadenken..