Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

taai vlees

• jose

zal gerust, maar welke slager dan? die word niet eens genoemd….waar rook is, is vuur toch?

• truus

hallo allemaal ik heb ook een keer een metworst gehaald op zaterdag die niet zo vers was en het stukje wat je mocht proeven wel dus wat moet je hierop zeggen als je pas na het weekend terug gaat dan ontkennen ze het toch en hebben ze nooit klachten gehad tis nooit leuk maar het kan een keer gebeuren toch, dus slager geef alle mensen die hierop hebben gereageerd een lekker stuk worst.

• marian 5=5 2008

ik ga morgen weer lekker een zelfgemaakte worst bij hem kopen,en betaal hem zelf.

fijn weekend verder

• richard

Gepost door: jose ()

Datum: 07 januari 2011 13:07

zal gerust, maar welke slager dan? die word niet eens genoemd….waar rook is, is vuur toch?

Ja nee hij gaat ze naam er even bijzetten ha ha ha ha,beetje domme reactie jose sorry………..

• Slagertje

Nou het lijkt mij sterk dat Slager Hallman slecht vlees verkoopt.

Zelf kan ik hem uit de slagerswereld en weet dat dit een vakman is wat betreft kwaliteit.

Wat eerder al gezegd werd, het zal wel verkeerd bered wezen of het komt bij slagerij Stam (Koning) vandaag.

Er zij 3 goede slagers in Den Helder en dat zijn Halman, Wit en Wit en mijn favoriet Slagerij Konijn.

Maargoed zoals Hans het al zei kom naar de winkel en dan wordt het opgelost zoals het hoort……..

Ik vind het jammer dat iedereen er maar voor kiest om bij de supermarkt vlees te kopen…..geen natuurlijke smaak, verkeerd gesneden en noem maar op.

De mensen gaan liever voor goedkoop dan voor ambachtelijkheid……..jammer

Gr, Slagertje

• Ray

Slagertje,

Kan jij in de portomonee van een ander kijken dan? Er zal vast een reden zijn dat bepaalde

mensen voor goedkoop gaan.

Beetje domme opmerking dus.

• jose

vind je Richard….dat is dus hier de isseu, hij hemelt niemand op, dus geen reklame voor n “andere”slager..bedoelt ze, of bedoel je juist dat JIJ niet goed gelezen hebt…domme opmerking dus van jou, sorry richard

• Slagertje

Nou vlees van de slager is niet duurder dan bij een supermarkt…………..maar wel veel lekkerder

• moontjuh

vlees is wel duurder dan bij de supermarkt en dit is is logisch want een supermarkt verdient aan al zijn :D:Dproducten en een slager moet het van zijn vlees hebben.

ook kan een supermarkt minder vlees hebben dan een slager, al gaat dit natuurlijk niet altijd op.

en ik heb het uiteraard niet over de aanbiedingen maar uiteindelijk betaal je voor kwaliteit.

dus “get real”en loop geen lulverhalen te verkondigen balkenende(euro is niet duurder dan de gulden bullshit)>:D<:D

• josje

moontje.. ik weet niet hoe jij het ziet maar de euro is toch duurder dan een gulden..

een euro is 2gld 22 en jaren geleden kocht je een worst voor 2,50 gld nu voor 2,50 euro dus wie is er nou gek en als de slagers het wat goedkoper maken dan de super krijgen ze meer klanten dus ook meer omzet door mond op mond reklame tis maar dat het weet ik heb nog wat guldens hier jij van mij een gulden ik van jou een euro goed??