Wij hadden twee en half jaar geleden een nieuwe fiets gekocht bij fiets shopper centrum. We hebben het eerste half jaar geen problemen gehad, toen begon het elke keer dat er schroefjes los kwamen te zitten en er dingen vanaf braken en vorige maand brak het frame van de standaard toen ben ik bij verschillende fiets winkels langs geweest en die zeiden dat ik terug naar de winkel moest waar ik hem vandaan had, want je hebt tien jaar garantie op het frame dat mag niet mogen na twee en half jaar kom ik daar doet die man heel raar . zelf me dochter viel dat op.
Ik had geen garantie na twee en half jaar volgens hem. Ik wist zeker van wel, maar hij gaf mij geen gelijk. Als hij gemaakt moest worden kosten mij dat 15 euro en toen maar laten maken bij deze winkel. Bij de andere winkels had mij dit € 5,– gekost deze reparatie of ze hadden de fiets opgestuurd naar de fabriek blijkt achteraf en maakten hiervan ook geen enkele discussie. Een ding weet ik zeker hier koop ik nooit meer een fiets. Als deze winkel wil blijven bestaan mag hij wel meer zijn best doen en betere service geven. Dit moest ik even kwijt. Bedankt voor Uw aandacht.!