Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hele slechte service bij fietsshopper centrum molenstraat.

• angelique

Wij hadden twee en half jaar geleden een nieuwe fiets gekocht bij fiets shopper centrum. We hebben het eerste half jaar geen problemen gehad, toen begon het elke keer dat er schroefjes los kwamen te zitten en er dingen vanaf braken en vorige maand brak het frame van de standaard toen ben ik bij verschillende fiets winkels langs geweest en die zeiden dat ik terug naar de winkel moest waar ik hem vandaan had, want je hebt tien jaar garantie op het frame dat mag niet mogen na twee en half jaar kom ik daar doet die man heel raar . zelf me dochter viel dat op.

Ik had geen garantie na twee en half jaar volgens hem. Ik wist zeker van wel, maar hij gaf mij geen gelijk. Als hij gemaakt moest worden kosten mij dat 15 euro en toen maar laten maken bij deze winkel. Bij de andere winkels had mij dit € 5,– gekost deze reparatie of ze hadden de fiets opgestuurd naar de fabriek blijkt achteraf en maakten hiervan ook geen enkele discussie. Een ding weet ik zeker hier koop ik nooit meer een fiets. Als deze winkel wil blijven bestaan mag hij wel meer zijn best doen en betere service geven. Dit moest ik even kwijt. Bedankt voor Uw aandacht.!

• Jan

de besten blijven over.

• anneke

ik koop me leven lang al me fietsten bij fietsshopping centre en ook voor mijn kinderen en mijn ervaring is dat ze de beste service verlenen van alle fietsen winkels in den helder

• moontjuh

wat je uiteraard niet kan weten omdat je je hele leven bij 1 fietsenmaker zit>:D<

• nikkie33

wij (mijn man en ik) hadden allebei een nieuwe fiets gekocht

en fiets tassen, kinderzitje enz… 3000 euro lichter en blij met nieuwe fietsies

kom ik terug om door hun toch maar het slot dat ik los had mee genomen er op telaten zetten want dat zit met gekke schroefjes vast.

kost dat 12,50 ???

ik denk huh dit meen je niet voor zoveel geld fietsen gekocht en dan zeuren om 12,50 voor een slot om te zetten die ik ook daar had gekocht??

ik vind het geen goed gebaar en ik kom er ook niet meer….

• chat

Beste Nikkie33

Zodra er iets extra NA de koop moet worden gedaan dan is het redelijk dat daar een bedrag voor in rekening wordt gebracht.

Wat ik vervelend vind worden is dat er mensen zijn die dit prikbord (anoniem) gebruiken om hun gelijk te willen halen over bedragen die absoluut niet in verhouding staan met de schade die zij de ondernemer(s) kunnen aanbrengen!

Dit bericht gaat nu over welgeteld € 15 euro (met toestemming laten maken) van een afgebroken standaard en € 12,50 voor het monteren van een slot op een fiets (of dit bedrag nu voor 1 of beide fietsen was is niet duidelijk)

Totaal dus € 27,50 aan “schade” voor 2 mensen die dit wel eerst hebben laten maken / monteren!

Deze fietsenwinkel is nu ook binnen Google “bekent” winkel met hele slechte service met alle schade van dien!!

Als je voor 3000 euro aan nieuwe fietsen hebt gekocht met fiets tassen, kinderzitje enz.

dan is er echt wel een bon met naam en adres bekent, net zoals die van Angelique die denkt dat er op een standaard van een fiets 10 jaar garantie zit

Hoe zouden jullie reageren als deze fietsenwinkel gaat reageren met julie volledige naam en adres gegevens, zoals jullie dat ook doen?? Wees sportief en los het zonder tussen komst van dit prikboord met deze fietsenwinkel op!!

Mijn ervaring, wij hebben meerdere fietsen bij deze winkel gekocht is dat de service meer als goed is te noemen!! Veel winkels in zouden hier nog een voorbeeld aan kunnen nemen!

• Bep

Hij geeft ook niets terug als je een fiets in wilt ruilen,

En Angelique mag gerust zeggen of vragen of er meedere mensen de service slecht vinden,vragen staat vrij.

Als iedereen zegt ik wordt daar zo goed geholpen en een top service dan had die man bij Angelique misschien niet zijn goede dag wat ook kan gebeuren.tegenwoordig moet je goed kijken wat je koopt, anders ben je een dief van je eigen portomonee,

En Angelique ik zal ook als ik voor zo'n bedrag wat koop niet nog eens betalen voor een slot wat er op gezet moet worden.Ik koop altijd me fietsen bij Koning,super garantie en daar valt echt te praten over een reparatie.

• ferdinand

niets terug bij inruiln?

ik kreeg zelfs voor een racefiets die in 2en lag 200 euro en onlangs 300 euro ik ben een tevreden klant

• Ginger

Ik begrijp deze hele discussie niet…

Los het met de fietsenwinkel zelf op,inplaats van hier op het prikbord.

Wees direct naar de ondernemer zelf toe,en wees niet zo achterbaks.

• Tiemen Staal

Ook de fietsenmaker moet eten,ik kom al jaren bij deze fietsshopper en de bediening is hartelijk en vlot

Goede service moet ook betaald worden.

vriendelijke en goede vaklieden,die kom je niet veel meer tegen.

Nee, handjes af van deze fietsenman,is niks mis mee.

Niet mokken ,maar dokken

garoeten Tiemen