Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hele slechte service bij fietsshopper centrum molenstraat.

• klaas

Als klant sta je machteloos als een winkel je onheus bejegend. Dan willen de mensen anderen waarschuwen om niet in dezelfde fouten te trappen die zij ook hebben gedaan. Niets is menselijker.

De klant wilt nog steeds als koning behandeld worden. Of ze nou gelijk hebben of niet.

Gelukkig horen we niet alleen kommer en kwel over deze handelaar maar ook goeie geluiden. Ieder kan daar z'n voordeel mee doen, met die informatie.

Wij hebben daar ook een aantal keren een fiets gekocht, altijd goed behandeld door de mensen die daar werkten. Nooit mee terug geweest omdat het niet nodig was, de fietsen waren gewoon goed. Over de service kan ik dus niet oordelen, nee zelf geen service beurten gehad voor de fietsen, we konden onze vihicles zelf wel onderhouden.

• truus

hallo

ik kan nikkie33 wel begrijpen want als je nieuwe fietsen koop en je bedenkt je later dat je het slot vast gezet wilt hebben dat je uit respeckt het gratis doet , je moet ook klantvriendelijk zijn, en hier maak ik uit op dat je klant ben als je iets koopt .maar een nummer als je weg ben, ik zelf heb het ervaren om een kinderfietsje voor mijn kleindochter te kopen alles oke maar zei twijfelde nog eventjes over de kleur waarop ik zei we gaan even een uurtje weg en komen zo terug toen waren ze opeens minder vriendelijk maar dat heb ik gelijk kenbaar gemaakt en de fiets niet gekocht, en of je nou je dag niet hebt of wel je moet vriendelijk blijven

• nikkie33

nou sorry hoor maar ik ken ook een fiesten maken die haalt zelf je brommer/fiets op als hij stuk is!

en brengt je ook nog naar huis als het ff kan.

en doet dit soort dingen als band op pompen ,slot vast zetten enz als service………

ik vind dat niet meer dan normaal als een klant zoveel uit geeft in je winkel dat dat er wel afkan………..?!

nu kom ik er niet meer en maak ook geen goede mond op mond reclame voor hem ……. wat kost meer?!

• nikkie33

heb ik gedaan.

hij bleef erbij.

we praten over 12,50 op een aankoop van 3000,- euro

service houd niet op na aankoop.

het moet in het redelijke blijven.

was ik nou 5 maanden later of zoiets terug gegaan zeg ik je hebt gelijk, maar ik ging binnen 1 week terug

• do

nikkie begijp ik hier nou op uit dat je terug kwam met een andere fiets dan die je gekocht hebt…??