Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

visbuurt

  • rick

    Beste mensen,

    Naar aanleiding van de irritatie' s uit een vorige topic wil ik ook wel wat kwijt.

    In de topic waar ik het over heb gaat het over auto's die verkeerd geparkeerd staan en de onderverhuur in de Visbuurt.

    Ja tegenwoordig hebben steeds meer gezinnen 2 auto's helemaal mee eens.

    Waar ik mij persoonlijk mateloos aan irriteer zijn alle bedrijfsauto's en bedrijfsbusjes van weet ik wat voor bedrijven allemaal.

    Dit betekent dat er dus mensen zijn die 2 auto's en een bedrijfswagen voor de deur hebben staan. Hier is geen enkele buurt op gebouwd. De parkeergelegenheid is al niet zo heel best en als iedereen dan een bedrijfsvoertuig meeneemt is het hek van de dam. De parkeerplaats bij de Beukenkampstraat is helemaal mooi geworden gebruik hem ook waar hij voor bedoeld is en niet als wagenpark voor bedrijfsauto's.

    Persoonlijk ben ik van mening dat dit dan ook niets te maken heeft met onderverhuur.

  • ....

    Weet je wat jij moet doen Rick!!

    Gaan verhuizen naar een hutje op de hei.

    X(

  • bloem41

    dus iedereen moet het gedrag van de buren maar accepteren?

    waarom denkt de 1 alles te mogen en moet de ander zijn mond daar maar over houden?

    het is geven en nemen als je bij elkaar in een buurt woont, maar het houdt natuurlijk ook wel een keertje op.

    waarom is het nu zoveel moeite om naar ‘de klacht’ van de buurtbewoner te luisteren, en je auto even verderop te zetten?

    of zijn het tegenwoordig allemaal remi's? die denken dat ze zelf alles mogen, en vinden dat hun buren de mond maar moeten houden over alles wat hen stoort?moet je dan gelijk naar een hutje op de hei?

  • rick

    Een hutje op de hei is geen slecht idee, parkeerplaats genoeg.

    Maar dit heeft niets te maken met de irritatie van de vele bedrijfwagens, op een gemiddelde avond staan er 8 of meer. Dan heb je in de jan in ‘t veltstraat ook nog een grote boot staan en ga zo maar door, containers van mensen die op hun gemakje aan het verbouwen zijn en de container zo neerzetten dat er gelijk 2 parkeerplaatsen verdwijnen. De zomer komt er aan dan staan er ook overal weer van die sleurhutten en nog meer irritatie’s zijn geboren

  • Bewoner Visbuurt

    Ik heb 1 auto en dat is een bedrijfsauto.

    Ben niet van plan mijn auto verderop te zetten!

    In welke wet staat dat dit verplicht is?

  • Juut

    Bewoner Visbuurt Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb 1 auto en dat is een bedrijfsauto.

    > Ben niet van plan mijn auto verderop te zetten!

    > In welke wet staat dat dit verplicht is?

    Het gaat er om dat mensen meerdere auto's hebben ( incl. bedrijfsauto ) en dat er gewoon weinig tot geen parkeerplek is !

  • jackie

    Ik kan me gerust voorstellen dat zulke dingen irritaties opbrengen, maar wat betrefd bedrijfsauto,s dat vind ik echt bullshit.Als het goed is wordt er voor iedere auto wegenbelasting betaald dus net zoveel recht op een parkeerplaats. Voor sommige werkzaamheden kan het ook niet anders dat je een bedrijfsauto nodig hebt, en het is vrij logish dat zulke mensen 2 auto,s voor de deur hebben omdat prive rijden niet mag,of niet kan vanwege te weinig zitplaatsen. Als je je nou ergerd aan al die hondenscheit ,of rondslingerende winkelwagentjes…..daar hoor ik je neit over……..zeker ook een hond ?? en gebruikt geen doggybag ??

  • rick

    Nee, ik ben niet in het bezit van een hond maar ik erger me inderdaad wel aan mensen die hun hond laten schijten op de stoep of plaatsen waar kinderen spelen. Winkelwagentjes is mij persoonlijk nog niet opgevallen. Het is wel zo dat mensen grof vuil ook gewoon naast containers gooien en dan maar hopen dat alles meegenomen wordt. Dit is trouwens nog zo'n punt mensen die hun container gewoon dagen laten staan langs de weg terwijl deze al geleegd is. Het zijn allemaal kleine dingetjes maar samen worden ze pas een ergernis. Als we nu met zijn allen een klein beetje letten op deze dingen blijft de buurt schoon en opgeruimd.

  • Zucht

    Ik ben het volledig met je eens Rick. Bedrijfswagens laat je lekker op de zaak staan. Als deze dan toch mee moet, zet deze dan voor je eigen raam. Negen van de tien zetten de wagen op parkeerplekken die bedoeld zijn voor de aanwonende bewoners! De meeste trutberstuurders van die bedrijfswagens vinden het nodig om de wagen een paar straten verderop te parkeren op parkeerplaatsen die niet bestemd zijn voor die busjes. Niet om te zeiken hoor, ik woon hier pas 25 jaar in de pilo, maar degene die het hardst lopen te brullen dat er wegenbelastinge etc. is betaald, verdommen het om die bussen voor hun eigen ruit te parkeren. Bang dat ze wat missen op straat denk ik. Zet je troep voor je eigen deur, en anders lekker op de zaak.

  • van speyk

    Nou ik kan je zeggen dat het hier in de van galen buurt ook een drama is

    op het van speykplein,moeten haast al de bewoners van 4 straten hun auto kwijt

    En wat staat er tig caravans campers een boot en bedrijf wagens en als je geluk hebt mag jij je auto er ook nog kwijt

    Aso,s zijn het die hun busjes en campers hier neer zetten