Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ook zo blij met Ziggo???

• SanShine

Ik niet!

Wat een puinhoop daar zeg!

• anita34

ja steeds storingen en wel dubbel dokken deze maand hun service is niet bepaald om over naar huis te schrijven

zit er hard over te denken om ook op te stappen

• zuursel

geweldig blij,hoge abbokosten en steeds minder zenders.

maar daar was multikabel al mee begonnen.

• Juut

t loopt zo traag als dikke stront in een trechter, mn outlook loopt steeds vast ( of ligt dat ergens anders aan ) ..

• anita34

nou ik kreeg paar weken terug een brief dat multikabel iets met de outlook zou doen maar echt snappen doen wij niet van de brief

• meus

en de klanteservice is nu 10cent p/m !!

i.p.v 1cent p/m

• ¥ Lotje ­­¥

pffff ja wat moet ik er van zeggen . ik was eerst bij ,, wanadoo, kreeg netjes een brief dat het toen casema werd en nu weer Ziggo . Wij zitten met telefoon en internet en t.v allemaal bij casema/ ziggo nu . En ja vorige keer tijdelijk of even geen aansluiting van internet . . Moesten ze over zetten natuurlijk . Maar idd het is iedere keer wat . Een keer had ik heel de dag geen internet . Maar om nu over te gaan stappen ………. Ik wacht even af . Maar stel, ik heb weer geen internet . dan ga ik het in koste brengen . . Ik bedoel dan dan trek ik die dag er van af van het betalen aan internet … Gaat dat niet stap ik over nadat ik mijn verhaal aan de hoogste piet heb voorgeschoteld . Ze zullen het dan ook moeten weten waarom ik dan weggaat. Tis een rommelzooitje soms.. Maar ik wacht nog eventjes af, hoe het nu gaat…..

Groet, Lotje .

• zuursel

wel jammer als jou inet aansluiting niet werkt,moeten we al die leuke mopjes missen.

• anita34

behlave dat wij betalen er voor dus mag je toch service verwachten i.p.v. geen internet en telefoon enz

• SanShine

Ik had gisteren de hele ochtend geen internet en telefoon, lekker zeg!

En .. problemen met de digitale zenders?

Reset je decoder via het menu van de decoder, dan heb je alles weer terug.