Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ook zo blij met Ziggo???

• Juut

dan wordt invullen op de site ook wat moeilijker ( als je geen internet hebt ) :D

• anita34

juut je bent me voor 2 zielen 1 gedachten:D

• zuursel

goh anita,volgende keer wat sneller zijn hoor.

• ramon smit

Ik zelf heb ook probleemen met ziggo .

kan me mail niet meer na kijken .

hij geeft aan dat me wacht woord niet klopt en dat me mail adres niet klopt .

vanmidag deed hij het nog en nu niet meer .

ze gaan hier nog wat van horen dit vind ii niet normaal meer

• Anne

Het vervolg….;-) Vandaag kreeg ik een brief van Multikabel over de incasso van 2 maanden, met de excuses dat ze wat laat met deze mededeling waren en ik ook kosteloos en schriftelijk op mocht zeggen.

Dat had ik dus in april al gedaan !!!

Er stond een nummer van de klantenservice bij en ja hoor, ik kreeg contact , alleen konden ze me helaas niet helpen en moest ik het onbereikbare 0900-1884 weer bellen :-(

Op de mail en online opzegging ook nog geen enkele reactie….

Heeeeeeeeeeeeeeeel blij met Ziggo dus ( eh niet !! ) zelfs het opzeggen dat lukt niet.

• anita34

hebben jullie dan geen brief gehad dat het outlook veranderd werd ik snapte er niks van

• Juut

ja Anita die heb ik wel gehad en ik heb alles verandert en ik krijg gewoon mail binnen op mijn Outlook, maar dat is niet de reden dat de mail steeds vastloopt/liep.

• Anne

Ehh nee die brief heb ik niet gehad? Mijn mail werkt gelukkig nog wel ( al krijg ik geen antwoord van Ziggo ) ;-(

• anita34

ik snapte helemaal niks van die brief

• M@rtin@

Vreemd zeg!! Iedereen heeft problemen en geen post gehad….Bij mij loopt alles op rolletjes waar zou dat aan liggen?

Een tevreden klant dus…