Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ook zo blij met Ziggo???

• bloem99

ik had geen internet

dus ik bel

zegt zn doos 'voor veel gestelde vragen kunt u terecht op www. ………nl

grrrrrrrrrrrrrr

IK HEB GEEN INTERNET DOOS

heb 2x een 15 min in de wacht gestaan heb het maar opgegeven en ben de stad in gegaan

maar hoezo ziggo waar is multikabel heb ik wat gemist????

ik ben er nog maar net bij maar ik denk dat ik al spijt heb…….

• ¥ Lotje ­­¥

Ja dat is ook zoiets . ik had ook geen internet . ik bellen . Zoals je zegt een tijd wachten en idd . Mevrouw u kunt ook op help kijken op internet .Ik zei gelijk . Vertel eens hoe gaat dat dan als je geen internet heb?? Ze was gelijk stil aan de andere kant.:D Af en toe krijg je er wat van . Als ik het beu word ga ik ook de telefoon in rekening brengen al is het maar 50 cent .

Je betaald toch zeker niet voor niks voor de aansluiting voor telefoon en internet??/

Ze kunnen de pot op… ……

• anita34

letterlijk :D

• stuffie

JE kan het ook even een paar dagen afwachten.

Zo`n verhuizing gaat nooit zonder slag of stoot.

Hier hebben we er nog geen last van.

En als je geen internet hebt ga je toch gezellig wat anders doen.

Een boek lezen bijvoorbeeld. Steek je er nog wat van op ook.

• anita34

nou ik en een boek lezen :D gaat niet goed komen koop wel wat vakbladen de story enz :D

• stad-alkmaar

Uitgegeven: 19 mei 2008 17:17

AMSTERDAM - Een ‘beperkt aantal’ klanten van kabelprovider Ziggo kan sinds enkele dagen geen e-mail meer versturen aan Hotmail-gebruikers.

Volgens woordvoerder Bart Ledegang van Ziggo heeft de webmaildienst van Microsoft een mailserver van @Home, dat afgelopen week samen met Casema en Multikabel opging in het nieuwe telecombedrijf, op een zwarte lijst geplaatst.

Reden voor de blokkade is dat vanaf de betreffende server spam zou zijn verzonden. Ziggo onderzoekt de klachten en verwacht dat de blokkade in de loop van maandag ongedaan kan worden gemaakt.

• Anne

Nee, ook niet blij met Ziggo.

Ik heb half april mijn abonnement opgezegd en een nieuw Telfort abonnement afgesloten. Per 1 juni kan dit aangesloten worden en we kregen netjes de modem , instructie e.d. thuis.

Tot op heden dus nog geen bericht van Multikabel/Ziggo en net “even” geprobeerd te bellen á 10 cent per minuut….

Kies optie 1….kies optie 2..toets uw postcode enz enz enz…..op dit moment is er niemand beschikbaar een ogenblik geduld a.u.b 30 minuten !!! later nog niemand aan de lijn.

Online een formulier ingevuld, dus ik ben benieuwd…wat een gedoe allemaal.

• SanShine

Dus jij bent je halve salaris al kwijt aan telefoonkosten?

Ik ben vanaf dag 1 gaan bellen… en toen waren ze al niet te bereiken, en ik begrijp dus nu nog niet?

Slechte zaak Ziggo!!!

• carina

Je kunt je ook terug laten bellen via de “multikabel” site dan typ je je nummer en ze bellen je gelijk terug. Dat is ons vorige week nog gelukt, geen idee of dat bij ziggo ook zo gaat.

En met een verhuizing heb je altijd eerst “rommel”voor dat het beter gaat, even geduld denk ik.

• SanShine

Ja je kunt je terug laten bellen, maar dat lukt dan alleen voor mensen die een werkende internet verbinding hebben.

Vaak bel je ze omdat je geen internet hebt.