En dat is nu wat ik bedoel met om elkaar te helpen als een kind van deze leeftijd weg raakt,heb gezegd verantwoording ligt altijd bij de ouders,maar als je blijft zitten en geen intensies hebt om even mee te helpen zoeken om misschien het leven van een kindje te redden ,dan ben ik misschien anders opgevoed .Heb zelf twee dames uit een gezonken auto gehaald ,deze mensen waren onder de trein gekomen met de auto,ik hoorde de klap trein - auto ben onmiddelijk naar de plaats des onheils gegaan ben het water ingesprongen heb hierbij twee levens kunnen redden,helaas is 1 in het zieken huis overleden,had ik net zoals U blijven zitten hadden ze beiden dood geweest.Maar goed JANNEKE gewoon blijven zitten.Ik denk er dus duidelijk anders over,helaas en gelukkig zijn er ook nog andere mensen die niet blijven zitten en wel helpen zoeken.Ziet het ook vaak op televisie als een kind weg is i,iedereen zoekt dan gelukkig mee,dit noemen ze iets over hebben voor de mede mens.Zelfde zelfs met katten vraagt men om hulp,looft men zelfs een beloning uit van 200 euro,als de kat weg is gelopen.
Maar goed meningen zijn verdeeld hoe men met de mede mens om kan gaan of wil gaan .Ik blijf dus duidelijk niet zitten, ik ga helpen.En jij Janneke blijft gewoon zitten,hoop niet voor je dat het jezelf gebeurt.Bij voorbaat sterkte.