Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rommelmarkt Donkere duinen

• buck

Lotje dat heb ik ook gedaan en dat is wat mij zo boos maakt er is door zijn parkeer controleur netjes aan hem gevraagd om te helpen zoeken en hij blijft gewoon zitten en daar ben ik zo boos om,en die Janneke zegt hetzelfde ,die zou dus ook blijven zitten.Ik heb flip hier ook op aangesproken hij trekt zijn schouders op en dat was het.Op dat moment misschien iets overdreven maar er is wel een kinderleven in gevaar.

• Anne75

Ik denk dat je je standpunt wel gemaakt hebt, hoe jij er over denkt.

Wat betreft de beheerders van het prikbord is deze discussie ten einde.

• buck

Anne waar het mij omgaat dat ik de mensen die hier op reageren ook netjes en persoonlijk antwoord wilde geven en dit alles op een nette en correcte manier,hoop dat je hier ook begrip voor hebt,er was wel een kinderleven in gevaar.

Maar bij deze bedankt voor je gastvrijheid op dit prikbord.

• Sjaak v/d H

@ Sabrina Gelukkig is het goed afgelopen, dat is het allerbelangrijkste toch?

Je zegt iets harstikke goeds wat voor iedereen geld:

wijs niet te gauw met je vinger naar andere mensen die iets fouts doen meestal wijst dat vingertje toch echt naar jezelf hoor!

Dit geld niet alleen voor jezelf omdat jij je kindje uit het oog was verloren maar ook voor de mensen die niet mee hadden geholpen om te zoeken. Dus waarom proberen de marktmeester in een kwaad daglicht te plaatsen?

• luana

Wat een uit de hand gelopen discussie is dit geworden,het ging hier volgens Buck om een kinderleven ,maar ondertussen lees ik naar herhaalde vragen van mensen pas in het 15e bericht dat het met het kindje goed is afgel0pen,dus het ging hier wel om dhr Flip in een verkeerd daglicht te plaatsen,einde discussie wat mij betreft