Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Daar wordt je toch niet goed van !

• Juut

Van die man die halfnaakt en straalbezopen voor en in de winkels rondhangt….al schreeuwend en mensen beledigend!

Winkeliers hebben hem al tig keer laten weghalen door de politie maar hij blijft terugkomen, het lijkt wel onkruid.

Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich niet enorm irriteren aan hem, cq bang zijn. Als je alleen in een winkel werkt lijkt het mij niet echt prettig :?

• Ik

is dat die met die hond en petje op? of die donkere man!!

Wij hadden laatst in de winkel een man met grijs lang haar en die stak ineens een peuk op. en keek sloom uit zijn ogen.

• Juut

Hai ik ;

nee het is niet die met petje op en met hond .. ik weet wel wie je bedoelt hoor;)

en ook die donkere man is het niet ….

ik ken de man's naam wel maar ga die hier niet zeggen - hij is dun,lang en rosig van haarkleur…en heeeeeel irritant..

• Ik

Oh oke!!! die jij bedoelt weet ik niet haha.!!

• ikke

ik weet wie je bedoeld heb hem al meerdere malen getroffen

doodeng ventje inderdaad brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

• menno

harry heet hij

• klantje

ken hem uit me jeugd tijd,zag hem gister toevallig, bijzonder hoe t iemand toch kan vergaan :(

• Liesje

De man heeft last van schisofrenie, en kan daar niks aan doen, schisofrenie is een ziekte.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie

• serina

Die man heeft last van een drugs en drank probleem …..en ja daar wordt je idd een beetje crazy van .

• Liesje

Die man vlucht in de drank en de drugs vanwege zijn ziekte, ook wel zelfmedicatie genoemd.

Daar hebben heel veel mensen met problemen, psychische problemen of schizofrenie de neiging toe.

Wat ook erg veel voorkomt is dat mensen met ADHD drugs gebruiken om rustig te worden, vooral vroeger erg vaak toen men ADHD nog niet zo snel herkende en erkende, tegenwoordig schijnt ritallin goed te helpen

Achter elk “vreemd persoon” op straat zit wel een verhaal. zo'n leven kiezen de meesten niet voor hun plezier, of met het idee " kom laat ik eens effe lekker gek doen.