Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Daar wordt je toch niet goed van !

• serina

Tuurlijk zit er achter iedereen een verhaal … maar het feit blijft dat het voor de winkeliers een vervelend iemand blijft .

Laatst bij de wibra scheurt over de kaartjes vanaf loopt met spullen naar buiten en valt klanten lastig en het personeel durft niets bang voor een aanval , sorry hoor ga dan lekker met je kont in heilo zitten of zo daar kan je gek doen en geholpen worden want dat is wat er moet gebeuren met al die zogenaamd “vreemde ”mensen.

• Juut

Jammer genoeg valt hij daar wél andere mensen mee lastig.

• Juut

Inderdaad,dat bedoelde ik ook ,Serina ; hij hangt soms 2 uur in dezelfde winkel rond te klieren.

• ruud

inderdaad achter ieder verhaal schuild wel wat,maar ja nu vindt ik de bevolking toch wel apart hoor

ze vinden alles al gauw raar,ik kom oorspronkelijk uit een grote stadwoon nu sind een

jaar of 5 in den helder,maar het is me wel opgevallen dat je al gauw opvalt hierzo.

kijk je als man bij vrouwen kleren staan de dames achter de kassa al te smoezen beetje achterbaks

en hebben al gauw een oordeel klaar,daarom zeg ik ook ze zijn hier niks gewend in een grote stad als

rotterdam kom je van alles tegen en kijkt men nergens van op,wat dat betreft blijft den helder een dorp

en een groot gat,en is er niks te doen hier organiseren niks.

maar goed voor degene die last van deze man hebben succes ermee,en laat gewoon iedereen in zijn

waarde kom je heel ver mee.

• Ginger

Prima dat je mensen in hun waarde laat,maar laat Den Helder dan ook in zijn waarde…

• sjakie

er wordt genoeg georganiseert hier

ik kom zelf ook uit omgeving rotterdam en ja, den helder is een groot dorp… mooi toch??!!

de mentaliteit van de mensen hier mag en kan je niet vergelijken met die in de randstad, mij zie je daar in iedergeval niet meer terug ik heb mijn thuis hier gevonden ondanks dat ik hier nog geen 8 jaar woon.

• serina

We hebben het niet over iemand niet in zijn waarde laten , we hebben het nu over de overlast die deze man met zich mee brengt .

Hij richt zich op mensen en winkels maakt dingen stuk en scheld mensen uit dit kan niet en dat heeft niets te maken met mensen in hun waarde laten .

• Juut

Precies,Serina. Dat is nou precies wat ik ook bedoel. Ik kijk niet zo snel op van “artistieke” mensen, ik vind dat juist een toevoeging in het straatbeeld. Maar wat deze man doet is mensen lastig vallen :X

• anneloes

Zo lang hij geen gevaar voor zich zelf of zijn omgeving vormt, kunnen ze hem niet opsluiten in een tehuis waar ze hem zouden kunnen helpen.

Wordt je door iemand bedreigd, lastig gevallen of geeft iemand je een onveilig gevoel, de enige remedie is aangifte (blijven) doen. Zonder aangifte wordt er niets geregistreerd en is er ook niets bekend.

• ruud

@ginger je zal wel in den helder geboren en getogen zijn,maar sorry het is echt 3 keer niks ik heb zelfs

jonge meiden gesproken die ook hier weg willen zegt genoeg,een leuke fatsoenlijk terras heb je niet het verbaasd

me zelfs dat er een mc donald hier was en is hahahha,kleding is niet van je het hier wat je kan kopen allemaal achterhaald

vis wat hier ook vandaan komt is stervensduur,de markt is niet goedkoop kan je net zo goed bij de supermarkt kopen.

die snappen de handel niet helemaal en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

prima dat jij het naar je zin hebt hier hoor,maar het is niks en het wordt helemaal niks in den helder,wij zijn dan ook bezig

om zo gauw mogelijk terug te gaan naar de echte wereld.

oja wat je ook veel ziet is namelijk dit kinderen achter kinderwagens,slachtoffer van onze antilaanse vrienden meestal blond ook dus,er is hier geen handel niks ja dan kan je altijd nog kinderen maken ha ha ha.

ach een hoop stiefbroertjes en stiefzusjes want pappa heeft nog ander vriendinnen,ik dacht dat rotterdam zo kansloos was dat betreft maar hier is het echt erg,het zal je dochter maar zijn die ermee thuis komt met het bericht.

te triest voor woorden dit echt,en wat ik al zei in vorig berichtje de noord hollanders hebben helemaal niks geen humor altijd argwaan wat de boer niet kent,nee dan maar rotterdam en den haag die mensen daar snappen het tenminste.

bedrijven of instellingen hier ook zoiets,nee pietje is er niet die is er maar een keer in de week dokter hetzelfde alleen bellen voor afspraak voor 10 uur kom je aan een balie staan ze je raar aan te kijken stel je eens voor dat je wat noteerd,kan niet heh,de apotheek in den helder ook zo lachertje altijd druk en langzaam werken die mensen,zelfs in een grote stad als rotterdam heb ik dit nog nooit meegemaakt dat je echt soms meer als een half uur moet wachten,altijd druk elke dag en maak niet uit waneer je gaat,nou ja in ieder geval sterkte mensen uit den helder,ik ben gauw weg hier wat een maffe stad hier.