@ginger je zal wel in den helder geboren en getogen zijn,maar sorry het is echt 3 keer niks ik heb zelfs
jonge meiden gesproken die ook hier weg willen zegt genoeg,een leuke fatsoenlijk terras heb je niet het verbaasd
me zelfs dat er een mc donald hier was en is hahahha,kleding is niet van je het hier wat je kan kopen allemaal achterhaald
vis wat hier ook vandaan komt is stervensduur,de markt is niet goedkoop kan je net zo goed bij de supermarkt kopen.
die snappen de handel niet helemaal en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
prima dat jij het naar je zin hebt hier hoor,maar het is niks en het wordt helemaal niks in den helder,wij zijn dan ook bezig
om zo gauw mogelijk terug te gaan naar de echte wereld.
oja wat je ook veel ziet is namelijk dit kinderen achter kinderwagens,slachtoffer van onze antilaanse vrienden meestal blond ook dus,er is hier geen handel niks ja dan kan je altijd nog kinderen maken ha ha ha.
ach een hoop stiefbroertjes en stiefzusjes want pappa heeft nog ander vriendinnen,ik dacht dat rotterdam zo kansloos was dat betreft maar hier is het echt erg,het zal je dochter maar zijn die ermee thuis komt met het bericht.
te triest voor woorden dit echt,en wat ik al zei in vorig berichtje de noord hollanders hebben helemaal niks geen humor altijd argwaan wat de boer niet kent,nee dan maar rotterdam en den haag die mensen daar snappen het tenminste.
bedrijven of instellingen hier ook zoiets,nee pietje is er niet die is er maar een keer in de week dokter hetzelfde alleen bellen voor afspraak voor 10 uur kom je aan een balie staan ze je raar aan te kijken stel je eens voor dat je wat noteerd,kan niet heh,de apotheek in den helder ook zo lachertje altijd druk en langzaam werken die mensen,zelfs in een grote stad als rotterdam heb ik dit nog nooit meegemaakt dat je echt soms meer als een half uur moet wachten,altijd druk elke dag en maak niet uit waneer je gaat,nou ja in ieder geval sterkte mensen uit den helder,ik ben gauw weg hier wat een maffe stad hier.