Tja Juut, nu is dit één man die schijnbaar voor overlast zorgt. Er zijn er een stuk of wat meer in Den Helder hoor!!
Deze mensen noemen zich wethouders en raadsleden en zien kans om Den Helder telkens landelijk in de kijker te spelen. Ik heb het helaas dan niet over positief in beeld brengen!!!
Op één figuur die die halfnaakt en straalbezopen voor en in de winkels rondhangt komen ondertussen 28 reacties op!!
Maar op het handelen van de “raad” met het vast houden aan o.a. de schuine bomen, sterker nog dit plan word verder door de rest van het stads(chijt) park door getrokken! Een geluk is er wel, mede dankzij de hondenbezitters in die regio!! Deze lopende schijtfabrieken produceren met elkaar zoveel stront dat zelf een zwerver niet wil slapen in het park der scheve bomen.
Is één halfnaakt en straalbezopen man die voor en in de winkels rondhangt nu HET ENIGE PROBLEEM of is ons huidige bestuur toch een iets groter probleem??
Laten wij ons nu eindelijk eens druk maken over echt belangrijke zaken! Volgend jaar zijn er gemeente verkiezingen, met ze alle stemmen op de gevestigde orde heeft geen zin, net zo min als stemmen op de de PVV
En partij die afgeeft op…………. is volgens mij kansloos.
Maar waarop dan wel stemmen? Ik denk dat de meeste inwoners ondertussen meer dan zat zijn van de huidige “vriendjes politiek” die er in onze gemeente word gevoerd.
Wat voor nieuwe partij kan wellicht voor verandering zorgen? Ik denk dat een evenwichtige samenstelling van zakelijk, particulier en maatschappelijke organisaties samen politiek een zeer grote vuist kan maken tegen de huidige “grote partijen”
Er moeten echt veel meer mensen zijn in Den Helder die net als ik over Den Helder wel positief praten, Den Helder willen promoten, en onze stad wel positief op de kaart willen zetten!! Als al deze mensen zich bundelen dan is dat en partij die wel iets voorsteld!!
Ik wacht met spanning de reacties af!