Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sint op 24-10-2009??????????in het bos

• .:P

jullie moeten niet zo zeuren,

de boekenpiet is ingehuurd door een ander bedrijfje.

deze datum was uitgekozen en kon niet op een andere datum uitgevoerd worden.

stop gewoon.

dit is egt raar hoor dat jullie zo denken, ze hebben de kinderen verteld dat ze met het vliegtuig overgevlogen zijn voor een film.

de kinderen geloofden dit.

dus ik weet neit waar jullie je durk om maken

• moontjuh

om nou meteen iemand suc6 te wensen met een trauma die de kinderen nu opgelopen hebben.

wat hebben ze dan straks wel niet voor een trauma als ze erachterkomen dat hij helemaal niet bestaat!!!!!1

jeetje mensen chill out!!!

triest zulke reacties als 1 kindervriend minder als ik hem tegen was gekomen.

OOIT GEHOORT VAN ZINLOOS GEWELD!!!!!!!!!

• Sandra

Heel goed .:P

Ik ben het helemaal met je eens,

Waarom zouden er wel verhalen bedacht kunnen worden voor een handje vol ( vlekkerrig gesminkten ) Pieten

bij een bios in schagen kunnen lopen en geen sint met een vliegtuig over kunnen komen.

Kijk even onder ons, .:P (Ik herken je aan je schoenen)

“de pot verwijt de ketel, ……”

En jammer genoeg zal je dat altijd blijven houden.

Kus, Sandra

• Sandra

Liep jij in het bos Jan,

Zo, zo nooit achter je gezocht dat jij lekker door het bos zou gaan lopen en diertjes zou gaan voeren.

Sjaak zou dat ook eens met zijn 2 dochters moeten doen. >:D<

Kus Sanda

• ook een zwarte piet

volgens mij proef ik hier enige vorm van jaloezie

van 3 heren van de snc(mag ook genoemt worden)

dat de boekenpiet een opdracht hebben binnen gehaald

die zij graag hadden willen hebben

en dan vinden ze eind okt een beetje vroeg,maar zelf eind juni al

in pak,daar hoor je ze niet over.

vreselijk kinderachtig en onprofessioneel .

iets anders kan ik er niet over zeggen

• Moussy

Och, over de SNC kan ik ook nog wel een boekje of 3 open doen.. Maar dat zullen ze toch allemaal wel ontkennen, dat krijg je als vriendjes/collega's met zn alle in elkaars hol kruipen, oh ik bedoel natuurlijk het bestuur.. >:D<

• Sandra

Ja das waar ook,

Leg eens uit Sjaak, Brum en Mighty.

Van jullie 3 zijn er in ieder geval 2 waarvan ik weet dat ze in Juni in pak waren.

En volgens mij zag ik jullie vorige week ook bij de Bios in Schagen staan.

De bewijzen staan op je eigen website onder foto's 2009.

En zoals Sjaak aangeeft gaat het hier om amateurs.

Wil je daarmee aangeven dat jullie prof. zijn ??? >:D<

In iedergeval zo prof dat de NPS geen samenwerking met de SNC meer wil. (:P)

Kus Sandra

• Jacqueline

Jeetje wat een zootje rancune hier zeg.

Haat en nijd tussen de concurenten? van beide kanten niet proffesioneel om dat híer te gaan uitvechten.

Deze vader heeft zijn kinderen wat uit te leggen (met een beetje fantasie niet zo moeilijk overigens), en is daar niet blij mee, en de rest maakt daar een moddergevecht van. Jakkie.

Voor mij(n kinderen) geen Sint/Pieten uit DH dus.

• Moussy

Jan is er zelf 1 van de conculega.

• luana

Wat een zielige bedoeling,en dat noemt zich kindervrienden,t,is te hopen voor de kinderen in den helder dat jullie niet bij ze voor de deur staan,

Ik denk dat kinderen ook heel goed zijn om zelf ergens iets een draai aan te geven,het zijn de ouders die zich overal druk om maken.