Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sint op 24-10-2009??????????in het bos

• Jacqueline

Lang leve de Action! (:D Lang leve Marktplaats :D

Dit jaar heb ik voor het eerst geen gelovige kinderen meer. Ook de 3e weet “het grote geheim”.

Wat ze vooral onthouden hebben van al die jaren?

Hóe komt die zak nou aan het zolderraam?

Het dobbelsteen spel, bij 6 blind een pakje uit de zak pakken, en niet stiekum kijken welke naam erop staat!

Halverwege PAUZEEEE! Tijd voor hete chocomelk en banketstaaf uit de oven.

Waren we rustig 2 uur bezig hoor. Niet vanwege de hoeveelheid (ja okee, altijd weer méér dan je in je hoofd had), maar omdat het zo gezellig was en niet rits rats hup ging.

Nou, iedereen weer gekalmeerd nu?

• Sandra

Kijk als je het niet breed heb en je kan goed verstoppen dan heb ik de oplossing wel hoor voor die dure cadeau's.

Spaar het hele jaar door cadeautjes op. Krijgertjes, korting en natuurlijk weer die Action.

En daarbij een kind is al snel blij.

De ene is tevreden met een letter en van de ander krijg je een lange smoel bij een Wii.

De kleur is niet goed of het papier had het verkeerde figuurtje.

Verwende kinderen worden gemaakt niet geboren.

En daarbij gaat het toch om de gezelligheid, ik heb persoonlijk niks met de kerst. Dus geef mij sinterklaas maar.

Maar dan niet die van de SNC. Liever 1 die het geld aan een goed doel geeft.

En je weet het nu he !!!

In Oktober komt hij ff kijken hoe het gaat en komt dan vervolgens in November pas echt aan.

Kus Sandra

• xara

Ja hoor Chat , voor mijn kinderen en kleinkinderen is Sinterklaas nog steeds één groot feest !! En niks geen dure kadoos maar gezelligheid en bij de kleintjes gezonde spanning .

Ik heb (heel) vroeger met de SNC te maken gehad , we hebben daar heel veel plezier aan beleefd . Aan de huisbezoeken die werden afgelegd én die bij ons thuis gehouden werden.

Stront gooien kunnen we allemaal , ga eens als volwassen mensen met elkaar om tafel zitten en vertel dan elkaar de waarheid !!

Met vriendelijke groet van Wilma

• Moussy

Praten kan niet, want er zit een voorzitter bij van een wat vroeger grote club was, met losse handjes, achteraf zijn dat ‘geintjes’.. ::o

Wel gek trouwens dat Jan/Brum, Sjaak en Mighty zich niet meer laten zien…

• Jacqueline

Jezus en ik vind jullie wel érg kinderachtig om ze op deze manier zwart te maken (mm als je dan aan de pieten denkt, dan klopt dat zwart wel).

Conclusie:

Groep 1 is slecht in wat ze doen en

Groep 2 is erg kinderachtig en sneu

Met beide zou ik dus niet in zee gaan. Goddank hoeft dat dus ook niet meer.

En zou het niet zo zijn dat er van de andere kant niet meer gereageerd word, omdat ze zich niet zo kinderachtig gedragen? Ik zou denken dat ze een stuk volwassener zijn dan.

Ga heen en zeg het in hun gezicht zou ik zeggen.

• xara

(tu) Helemaal top Jowiri >:D<

• Moussy

Gelukkig zit ik bij niet 1 clubje :D

• Juut

Euh.,…wélke zak hing aan het zolderraam, Jowiri ? (:D

Jowiri Schreef:

——————————————————-

> Lang leve de Action! (:D Lang leve Marktplaats :D

>

> Dit jaar heb ik voor het eerst geen gelovige

> kinderen meer. Ook de 3e weet “het grote geheim”.

>

> Wat ze vooral onthouden hebben van al die jaren?

>

> Hóe komt die zak nou aan het zolderraam?

> Het dobbelsteen spel, bij 6 blind een pakje uit de

> zak pakken, en niet stiekum kijken welke naam erop

> staat!

> Halverwege PAUZEEEE! Tijd voor hete chocomelk en

> banketstaaf uit de oven.

>

> Waren we rustig 2 uur bezig hoor. Niet vanwege de

> hoeveelheid (ja okee, altijd weer méér dan je in

> je hoofd had), maar omdat het zo gezellig was en

> niet rits rats hup ging.

>

> Nou, iedereen weer gekalmeerd nu?

• jan

nou moussy ik ben gewoon een vader die vind dat het niet kan.

en na al die reacties gaan meer over de clubs dan het gebeuren dat ik afkeur

en over ene brum enzo,ik ken hem niet.heb ook niets met een sint.club ofzo.

mij verbazing was gewoon erg groot.

tevens sandra met zo zo,jan in het bos?????? ik ken jouw niet hoor.

verder wou ik aan deze zinloze discudssie tussen div.verenigingen geen verdere reactie plaatsen.mijn punt is volgens mij in de eerste post duidenlijk

• joya

ik heb de discussie op beide site's gelezen en vraag me af of er wel goed wordt gelezen, het gaat over 2 verenigingen, misschien dat er een paar mensen zijn van 1 vereniging in Den Helder, die heel bekend staat, die onder een pseudoniem reageren, maar van de andere vereniging die letterlijk bekogeld wordt met commentaar is er geen reactie, die wil zich dus niet in deze geheel zinloze discussie mengen.( nog even mijn complimenten daarvoor, ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om niet te reageren als je zo met commentaar wordt bekogeld)

Ja hij was vroeg, maar mijn 2 kinderen( die echt heilig in sinterklaas geloven) pikken de excusen ook die ik verzin, ik kan zelfs kadootjes kopen terwijl ze erbij zijn, het is maar net wat je er zelf van maakt.

Oja, ik lieg mijn kinderen dus ook voor, maar had die spanning niet willen missen als kind zijnde…

Iedereen die een krant heeft had gisteren in de krant kunnen lezen over het grote sinterklaasfeest dat er in Den Helder komt, heb je geen krant, kun je het miss online lezen.( in het Helders weekblad)

Er wordt gesproken over een fotoshoot, er was wel iemand met een fotocamera, maar die liep rond, de filmcamera is even over het hoofd gezien zeker.

De bus van de betreffende sinterklaasvereniging, met het bordje erop hoe de naam is stond achteraan op het parkeer terrein, en de bordjes zijn niet groot, dus je moet al vlak langs de bus zijn gereden/gelopen zijn om het te kunnen lezen.

Toen had je al nattigheid kunnen voelen, en iets klaar hebben, hoe verklaar je alle speelgoedgidsen waar kinderen uren in bezig kunnen zijn om aan te kruisen wat ze willen hebben.

Ik zeg willen, ze mogen hier alles vragen, je moet alleen afwachten wat je krijgt en daar zijn ze ook tevreden mee.

Net wat Sandra volgens mij zegt, verwende kinderen worden niet geboren, die worden gemaakt. En tuurlijk het sluipt erin, maar je bent er nog altijd zelf bij.

Dat de andere verenigingen met modder gooien, tja beetje jammer, er valt genoeg te halen denk ik in Den Helder als je maar samenwerkt. Laten we eerlijk zijn, deze opdracht geeft bekendheid, die had iedereen wel willen hebben, maar dan moet je blij zijn voor elkaar en niet elkaar het licht in de ogen niet gunnen, maar hopen dat je er een graantje van kan meepikken….

En zo is er over iedere vereniging wel iets te zeggen, er wordt iets gezegt over een club die alles aan het goed doel geeft, denk je niet dat daar dingen aan de strijkstok blijven hangen, tuurlijk wel, wees eerlijk dat gebeurt toch overal.( en ik persoonlijk denk dat er meer blijft “hangen” dan je in eerste instantie denkt)

UIteindelijk zijn (volgens mij bijna ) alle clubs aftakkingen van die een grote die ooit de scepter zwaaide in Den Helder, en dan aftakkingen in de zin van oud-leden die iets voor zichzelf zijn begonnen.(om welke reden dan ook)

En geloof me, ik heb ook jaren bij die ene grote gezeten( ik denk uiteindelijk half Den Helder wel, al is het maar een blauwe maandag) en ook daar bleef behoorlijk wat aan de strijkstok hangen.

Dus alsjeblieft, Jan bedenk een oplossing voor het probleem, zo ook dat sinterklaas al weken in de bioscoop te zien is… op tv, je wordt er al een aantal weken mee overspoeld. en de rest… zeur niet zo tegen elkaar, jan vind het vervelend, noujoh lullig, maar da's jouw probleem en verder klaar lijkt me zo.

maar ach dat denk ik en wie ben ik nou tenslotte…..

Joya