dan me kind maar thuis houden is nu kind van 3 overleden wat een twee stijd zometeen blijf ik thuis en ga ik nergens meer heen. je wordt er gewoon bang van
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumswel of niet een griepprik .
Zijn ze niet een beetje laat met de oproepen voor de griepprik
of moeten de bobo's het eerst, en het gewone volk als er nog iets over is
lees net op teletekst weer 4 nieuwe doden , kind van 6 en een van 11, een van 25 en een van 56 jaar .
Ik denk dat ik me wel laat inenten ,
Mijn dochter hoor ook tot een risicogroep.
De gewone griepprik krijgt ze al vanaf dr geboorte.
Als kinderen nog zo klein zijn moeten ze ook tijd hebben om een afweer systeem op te bouwen, door de mexicaanseprik worden er stoffen ingespoten die niet altijd goed zijn voor elk kind.
ALs je kind allerlei allergieen heeft zou ik het niet doen. MIjn dochter krijgt het dus niet ingespoten.
Als je eenmaal weet wat je kind mankeerd en zodra je vermoeden hebt dat ze een longonsteking krijgt moet je meteen aan de bel trekken. of je je inent of niet je kan het evengoed krijgen. Wel is waar in mindere vorm misschien maar ja overwegen wat op dat moment goed is voor je kind is het belangrijkste. Zou mijn dochter ouder zijn gweest dan had ik het evt kunnen overwegen. Het kind moet afweer kunnen opbouwen en die bouw je op om sommige ziektes te krijgen en door te maken.
Maar ja dat is mijn mening. Mijn dochter is 6 trouwens
Succes met je beslissing
Hilda
serena, ik vind het ook eng hoor. mijn kind en ik horen ook allebei tot de ‘ risico groep’ . wij krijgen de / gewone' griepprik ook. en hebben nu een oproep voor de 2 mexicaanse griepprikken. van de week schijnt er bij netwerk of nova een onderwerp geweest te zijn over de vaccinatie en zijn bijwerkingen.
die mex. griep gaat nu toch wel om zich heen slaan. als je tot de risico groep behoort vind ik het wel eng.
http://www.netwerk.tv/uitzending/2009-10-28/mexicaanse-griep-ernstige-bijwerkingen-door-vaccin
bovenstaand nog een link naar de uitzending van netwerk over het mexicaanse griep vaccin.het is een filmpje van 11 minuten ongeveer. een interessant onderwerp. het blijft wikken en wegen. ik denk dat het voor iedereen een overweging is om het wel of niet te doen. zeker als tot de risico groep behoort.
hallo allemaal,
ook ik heb de uitnodiging binnen, en na wikken en wegen denk ik dat ik hem wel ga halen.
begrijp me goed, ik ben nooit ziek en mankeer niks, maar krijg toch elk jaar de jaarlijkse griepprik aangeboden, dit heeft waarschijnlijk met vroegere dingen in mijn medisch dossier te maken.
ik wou hem eerst niet totdat ik hoorde dat kinderen waarschijnlijk ook ingeent gaan worden.
mijn zoon is 4 en mijn dochter is 8.
ik wil er nog wat langer van genieten als het mag en aangezien ik niet weet wat de mexicaanse griep met hun gaat doen en ook nu niet weet wat het vaccin gaat doen, stel ik mezelf maar voor dat ik beter zelf als proefpersoon kan dienen dan mijn kinderen.
gegeven het is geen garantie dat mijn kinderen er dan hetzelfde op gaan reageren, maar ik weet wel uit eerste hand wat het bij mij doet of deed.
en nogmaals ik schijt peuken hiervan, maar soms moet je jezelf opofferen voor een ander.
wens me maar suc6 in november
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?