Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mexicaanse griepprik

• Jacqueline

Daar krijg je wiebeltenen van, nou goed ;)

Ik wíst dat dit tegen schenen schoppen was. Je bent de 1e (:P)

• xara

Jaaaaaaaa en als er één schaap over de dam is ………………………………….

Groet van Wilma (rookt niet maar laat een ander vrij )

• Anne

*rookt wel en heeft nooit griep *

• Jacqueline

Ik rook niet, en heb ook niets tegen rokers hoor ;)

Maar sommige rokende mensen die nu een paniekgevoel krijgen vanwege de Mex-griep, moeten eens even goed nadenken wat ze zélf bijdragen aan hun gezondheid.

Daar bedoel ik niet persé iemand van het prikbord mee, gewoon in het algemeen bedoel ik dat.

• Anne

Natuurlijk besef ik dat roken niet gezond is. Maar daarom mag je nog wel kritisch zijn en informatie inwinnen over de voors en tegens van deze vaccinatie. Ik kijk ook uit met oversteken als roker ;)

Zelf kreeg ik via mijn werk ook een oproep, maar tot nu toe twijfel ik nog of ik wel gevaccineerd wil worden.

• Hallo

ik rook zelf ook,en ik moet zeggen ben bijna nooit ziek.

Ik heb ook een oproep gehad om gevaccineerd te worden alleen twijfel ik nog,

Door de gewone winterse griep zijn er ook mensen die het niet redden,en als je in het ziekenhuis komt met mexicaanse griep dan zullen ze ook nog wel kunnen vaccineren,als je op tijd bent.

We moeten het denk maar goed in de gaten houden ook je kindertjes en beter 1 keer teveel naar een dokter als 1 keer te weinig.

en niet denken met koort en hoesten geef maar een zetpilletje want die artsen zitten er niet voor jan met de korte achter naam.

• moontjuh

vacineren als je al ziek bent???

volgens mij snap je niet wat vacinatie inhoud.

Ze zullen vast een tegen gif hebben.

Je krijgt nu ook eerst die troep waar kwik in zit en twee weken later krijg je een tegen gif in gespoten,deze ben je verplicht om te hallen !!

De bobo's van volksgezonheid moeten gewoon is duidelijker zijn met wat het nou allemaal inhoud en wat je kan verwachten.

• ramona

ok, nou je word gewoon 2 keer ingeent, maar goed met dit soort uitspraken creeer je onrust.

als je niet weet waarover je praat, hou dan gewoon je mond zou ik zeggen.

een tegengif, het is geen mc gyver aflevering.

nee er is niks van een tegengif, het is een griep en als je ziek word ga je aan de antibiotica en griepremmers, als dat niet werkt heb je een probleem.

dit komt niet vaak voor maar het gebeurt, vandaar het sterftecijfer.

een inenting/vacin zorgt ervoor dat je een gedoseerde hoeveelheid van de mexicaanse griep ingespoten krijgt.

hierdoor bouwt je lichaam antistoffen op tegen de griep, ergo je word niet meer ziek.

aangezien je een kleine gedoseerde dosis toegedient krijgt kan je er zelf ziek van worden, net zoals de gewone griepprik.

2de vacinatie is hetzelfde en volgens onze regering willen ze 100 zekerheid dat je ook dan resistent bent na de vacinatie, al vind de who het niet nodig 2 keer te vacineren.maar dit bepaald elk land zelf. conclusie, als je ziek bent kan je dus niet gevacineerd worden, daar vacinatie geen tegengif is maar dus de griep zelf.

wel of niet vacineren is voor iedereen verschillend en de risicos zijn vrij simpel, we weten nog niks van de gevolgen van deze nieuwe vacinatie.

voorbeeld america 1978 waarbij werd ingeent en toen heel veel mensen ziek en dood gingen van de vacinatie, waarna masaal is gestopt met inenten.

zelf twijvel ik nog enorm, puur omdat de bijwerkingen zoals het verlies van zenuwfuncties me niet echt fijn lijken maar zoals ik al voorgaand zei als mijn kinderen de oproep in de toekomst krijgen dan wil ik wel eerst zelf uit eigen ervaring weten wat voor inenting het is.

• haas

nel, de plaatser van dit bericht, wat vind jij er eigenlijk van? en zijn er nog mensen die het filmpje van netwerk hebben bekeken?