je wordt onzeker gemaakt door de media. je kan inderdaad een paar dagen niet lekker zijn. maar zover bekend is het hoofdzakelijk hoofdpijn en een stijve arm. voor de rest valt het wel mee als je de folder mag geloven.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsga je ook uitzoeken wat er in de gewone griepprik ieder jaar zit? en weet iedere huisarts dat? inentingen voor reizigers, gaat iedereen daar ook alles over uitzoeken?wat valt er over uit te zoeken? ik ben niet bekend met de medische taal en wetenschap en denk niet dat ik er iets van snappen zou.
maar merk wel dat er een groep mensen is die tegen enten is, prik kritisch of hoe ze zich ook noemen die een boel angst zaaien. en onzin eruit gooien.
en dat de ministers wat anders krijgen, ik geloof er geen bal van.
en bijwerkingen, die kan je van alles krijgen, en de een reageert heftig en de ander niet.
ik haal hem wel, en iedereen is vrij in de keus. maar besef je wel dat als je kinderen hebt in de risico groep en je beslist het niet te doen, je de keus voor hun maakt. ik zou me nooit vergeven als mijn kind iets zou overkomen doordat ik me iets heb laten aanpraten door een stel paniekzaaiers
ik ben al vanaf gisteravond aan het speuren op het internet!
het is wel degelijk een gifcocktail!
erzitten stoffen in die de organen en de hersenen aantast
kankeropwekkend.
kans op adhd autisme enz enz reuma
en met 30 jaar oud kans op alzheimers enz enz
in canada zaten er verkeerde batch in ze zijn daar gestopt met vacineren
cellen van feutissen, hondendarmen,
vn en wereldgezondheiddienst heeft nederland aangeraden om kinderen onder de 10 jaar niet telaten prikken!
ook is pas eind december de echte resultaten van het labatorium bekend!
ze hebben besteld bij een bekende firma die bekens is met een slechte naam. kortom gaat om geld verdienen, mensen angst aanpraten!
gewoon je gevoel afgaan en niet met de kuddedieren meegaan
gewoon veel fruit en biologische eten veel water naar buiten met weer en geen weer! weerstand opbouegmaar en met behulp van veel vitamine`s c en d moet het goed komen,
ook staat erveel op het net van mensen die het hebben gehad!
je bent een week doodziek is niet leuk maar halen doe je het wel!
als je maar gezond bent,. en dan ben je door je eigen inummgemaakt!
en idd koningshuizen e.d militairen en duitste militairen krijgen een andere vacin die wel 100% betrouwbaar is!
ik zou zeggen kijk op het internet met google!
www.1m1h.punt.nl als ik het goed heb onthiuden
1\
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?