Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is er aan de hand bij Top1Toys?

• Jacqueline

Dank jullie wel. Ik zal dit in de mail verwerken. Wanneer ik mail terugheb, zal ik dit weer melden.

Ná 5/12 zal hij de man ermee confronteren, omdat het nu druk is in de winkel. Dat laatste betwijfel ik ;)

• rob

top 1 toys

hier kan je je klacht kwijt

k heb hem al verstuurd nou jullie nog

• nikkie33

ik kom er ook nooit

1x wat gevraagd en dan krijg je een bot antwoord niet alleen van die meneer maar de rest van het personeel ook

als ie het werk niet leuk vind gaat ie toch lekker thuis zitten ik vind het een rot winkel,en ga er zeker niets halen voor 5 -12

• Hallo

Ik vindt het ook een vreselijke vent >:D<

van mijn mag die winkel wel weg,geef mijn bart smit maar wordt je altijd goed geholpen en de service is TOP.

• haas

als ik de verhalen zo lees hier, snap ik niet waarom die winkel nog bestaat…..(td)

ik vind het ook een vervelende winkel trouwens. ze zitten je altijd aan te kijken alsof je wat wil jatten.je voelt je haast bezwaard dat je uberhaupt binnenloopt.:S

• linda

Hier ook meerdere negatieve ervaringen.. kado bonnen die hij niet accepteerd omdat ze van een ander filiaal komen… kinderen mogen niet kijken of ergens aankomen.. vragen worden slecht beantwoord en het gezicht van hem….. laat ik me daar maar niet over uitlaten.. Ik vind het ook een vreselijke winkel.. ik kom er nu ook niet meer.. ga naar bart smit of intertoys.. en als ik echt iets bij de top 1 toys nodig heb rij ikwel naar calantsoog of naar heerhugowaard…

Van mij mag die winkel ook weg… Laatst met die kortingstickers.. hadden ze heel veel dingen al afgeprijsd voor 1.50 goedkoper bijv.. ja en dan kon je geen sticker meer plakken voor 20% korting…. Nou dan ben ik er snel klaar mee hoor. Nee geen beste reclame maakt hij voor zijn eigen bedrijf…

• Sjakie

aardige vent wel >:D< NOT!!

• Jacqueline

De mail mét de link van deze topic is naar het hoofdkantoor. Chat had de gegevens mooi ingetypeld.

Wanneer ik mail terugheb, laat ik dat wel weten.

Groetjes, Jowiri

• Jacqueline

Nou prompt valt de mail bij me binnen! Komt ie:

Geachte,

Hartelijk dank voor de mail, ik zal minimaal proberen de ondernemer de spiegel voor te houden en proberen duidelijk te maken dat zijn houding en opstelling zeker niet voor meer klanten zal zorgen.

Groet,

M Wijnstra

• Sjonnie

Dus op deze manier start je een hetze tegen iemand? Nou, weer wat geleerd!

Het is alleen achterbaks om niet direct aan de persoon in kwestie te vragen waarom hij een bepaalde opstelling heeft ten aanzien van jullie “klachten”.

Ik heb daar wel eens in de zaak gestaan en dan vind ik dat hij en zijn personeel t.a.v. sommige “klanten” nog heel vriendelijk is. Ik had allang slaande ruzie gemaakt in zijn plaats:

= Zo werd er een poosje geleden midden in de winkel een poepluier verschoond door een moeder. Vond ze normaal.

= Even later komen volwassenen de zaak binnen en proberen de bellenblaaspotjes uit midden in de winkel. Vonden ze normaal.

= Vele andere keren worden kinderen, nauwelijks de luier ontgroeid, in de zaak gedumpt met de woorden “Ga hier maar even kijken, papa/mama moet nog even aan de overkant een boodschap doen”. Vervolgens verbouwd het kind (lekker zonder ouderlijk toezicht) de tent. Vinden ze normaal.

= Veel klanten willen niet horen wat er gezegd wordt. Er stond een bord in de winkel met ruilvoorwaarden. Als je dat niet leest, kom je dus jezelf tegen. Als ik een parkeerbon neem voor een half uur en gebruik 10 minuten, kan ik die 20 minuten ook niet terugclaimen, zelfs niet voor een gratis parkeertijd voor een andere dag. Dat is pas diefstal. Ageer daar eens tegen!

= Als, zoals die ene mevrouw van de cadeaubonnen hierboven, niet leest dat op de bon staat dat hij alleen geldig is in Hoorn, kun je wel boos worden dat hij niet in Den Helder kan worden verzilverd, maar hkijk eerst eens in de spiegel.

= En ja, er worden karrevrachten onbetaalde artikelen de zaken in Den Helder uitgedragen door proletarische winkelaars, dus ook hier. Vind je het dan gek dat ze je wat achterdochtig bekijken als je je vreemd gedraagt?

Nee, je moet eens gewoon komen praten met deze “bullebak”. Dan krijg je vast een ander beeld van hem.

Ik hoop dat je deze reactie ook opstuurt naar Otto Simon en dat je je problemen met de persoon in kwestie uitpraat. Dan vecht je met open vizier.