Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is er aan de hand bij Top1Toys?

• xara

Ik word nooit persoonlijk hier maar deze Sjonnie is net zo dom als de man van top1toys zelf !! groet van Wilma

• chat

@sjonnie

Er worden door veel franchisegevers zogenaamde mystery-shoppers ingehuurd, zeker in deze maand! De taak van deze mensen is om zich als klant voor te doen en letten dan op alles wat de franchisenemer in zijn overkomst met zijn franchisenemer heeft afgesproken.

Inzet, kennis van de artikelen (bij dit speelgoed moeten batterijen, heeft u die nog?) schone winkel, kleding netjes en meer van dat soort zaken worden dan allemaal genoteerd en aan de franchisegever doorgegeven.

Wat hier nu gebeurt is eigenlijk hetzelfde alleen word het gedrag van deze winkelier door meerdere mensen niet gewaarderd en melden dit. Dat kan dan wel worden weggestop onder het kopje hetze maar dat is mijn inziens een beetje makkelijk. Als je in een (speelgoed) zaak werkt dan moet je op de eerste plaats (kind) vriendelijk zijn punt uit! Ben je dat niet of zie je achter iedere bezoeker een winkeldief zet dan alles achter glas.

De franchisegever dient deze man de link van dit onderwerp te mailen en eenvoudig in het mailtje aangeven dat hij als ondernemer alleen bestaansrecht heeft als die iets doet met genoemde klachten! Doet die dat niet is het vrij snel over en sluiten! Dat wil natuurlijk niet zeggen dat die alles maar moet accepteren maar er zijn meerdere manieren om iets te zeggen, ook met een vriendelijk woord en gezicht kan je optreden als je iets niet zint!

• joke

wilma jij woont hier toch niet eens???????

• maria

waar zit die top1toys?

dan weet ik waar ik niet moet zijn.

• s0ezy mv G. 2006 & B. 2005

joke Schreef:

——————————————————-

> wilma jij woont hier toch niet eens???????

Haha ik ook niet (meer)

• Lisette

Wat een nare verhalen allemaal over deze eigenaar van een Top1Toys filiaal. Ik lees bij toeval dit forum en het is echt jammer dat er winkeliers zijn die op deze manier werken. Ik ben zelf medewerker van een Top1Toys en ik vind het echt jammer dat er op deze manier met klanten (en dus je broodwinning) omgesprongen wordt terwijl de naam Top1Toys op de gevel staat. Wij willen juist uitblinken in een goed en uitgebreid assortiment, aantrekkelijke prijzen (want heus, met veel producten (vooral lego en playmobil) zijn we echt vaak goedkoper dan de andere speelgoedzaken) en uiteraard met service. Bijna alle Top1Toys filialen zijn franchisers en bepalen dus hun eigen beleid wat klantenservice betreft. Voor onze zaak betekent dat: de klant is koning. We doen er altijd alles aan om de klanten tevreden te houden. Er heerst bij ons een goede sfeer. Mensen zoeken ons op omdat ze gewoon graag bij ons winkelen. Situaties als poepluiers verschonen komen daarom bij ons niet voor, want dat doe je gewoon niet in een eerlijke winkel waar je altijd goed geholpen wordt. Ook bij ruilen of retouren zorgen wij altijd voor een juiste oplossing, dus ook gewoon: niet goed, geld terug. Het zou bij alle winkels zo moeten gaan….

Wat ik maar wil zeggen: als je eens ergens anders bent, loop dan vooral nog eens de Top1Toys binnen!

• Jacqueline

De zaak is ook oké, ik vind het assortiment juist leuker omdat het “anders” is. Maar die vent is gewoon zo'n zak hooi.

• Lisette

Ja, dat blijkt. Zonde van zo'n winkel. En hij maakt het werk voor zichzelf er ook niet leuker op. Je eigen plezier in je werk straal je immers uit naar je personeel en naar je klanten! Het is goed als Otto Simon hem een spiegel voorhoudt. Misschien gaat ie dan nadenken over hoe het anders kan.

• neeltje

kunnen we er nier heel veel drukke kinderen heen sturen

• ikke

nou stuur morgen wat drukke kindjes naar de top1toys heeft hij het ook is druk hahaha!!!!