Ik heb nog nooit iets gestolen en dus ook niet daar !! Dan hoef ik me ook niet zo te laten bekijken . En praten met die man ?? Geen haar op mn hoofd die daar aan denkt, hij kijkt je op de drempel al de winkel uit !! Wilma
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsbeetje korstzichtig allemaal, tis een punt dat je gewoon aardig kunt doen tegen je klanten maar kijk eens wat je er voor terugkrijgt…moeders en vaders die alles toelaten in je winkel, inderdaad poepluiers die gewoon verschoont worden, kids die alles van de ene kant naar de andere kant verplaatsen en je daar niks van mag zeggen..doosjes die worden opengemaakt en toevallig net dat ene dingetje kunnen gebruiken wat thuis toevallig mist..en stel dat iemand wat over JOU kind zegt…aagh schande, want jou kind doet dat niet toch???en zo zijn er nog zat dingen, ja een iemand achter de kassa moet maar blijven lachen, jammer dat je zo weinig gelach terugkrijgt…..
Hebben wij er dan voor gekozen dat deze meneer in een winkel is gaan staan …
En nog wel een kinder winkel dat er mensen zijn die lastig zijn kan ik best begrijpen maar dan nog staat klantvriendelijkheid altijd boven aan !
En daar hebben lastige mensen / kinderen niets mee te maken dat zit in je …
Maar misschien kan deze meneer van deze topic iets leren of zijn eigen idee hier over kwijt .
Sjonnie; dat heb ik de laatste keer gedaan. Dat was de druppel, want commentaar pikt ie niet.
Wie niet horen wil, mag voelen. Van Dhr. Wijnstra.
Mensen die zich niet gedragen in een winkel, welke winkel dan ook, mag je er van mij idd. op aanspreken.
Maar normaal beleefde mensen, waartoe ook ik behoor, dien je normaal te behandelen.
Als deze meneer zo vreselijk getraumatiseerd is door zijn klanten dat hij er geen één meer met een vriendelijk woord te woord kan staan dan word het misschien tijd voor een carriere change?
En ook kinderen kun je vriendelijk te woord staan hoor of vriendelijk vragen van spullen af te blijven.
En een winkel kan zoveel ruilvoorwaarden opstellen als ze willen maar daarmee staan ze niet boven de wet
En een hetze? Nee hoor, er zijn genoeg winkels waarvan ik vind dat er heel klantvriendelijk aan toe gaat, je zal mij niet horen klagen over een bart smit of een intertoys
das mijn gevoel ook ja.
kijk waarom kan het bij de bart smit wel normaal of de intertoys.
ik snap heus wel dat je het soms zat word van sommige ouders met hun kids.
maar je wilt toch verkopen, en dan moet je het van diezelfde ouders met kids hebben als je een speelgoedwinkel runt.
ik voel me nooit bekeken, of weggekeken bij de andere speelgoedwinkels.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?