Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat Moet je der mee..

• Jacqueline

Oh ik kom bij de Vomar in de Koningsdwarsstraat ;)

• sjonnie

ze mogen geen eens vriendelijk meer hallo zeggen?

wat moeten ze dan je vuil aankijken en je van je tas beroven?

het is ook nooit goed.

• piet

Zoals ik al zei sjonnie AL LOOP JE 8x langs ze blijve het zegge!!!!! blijft niet bij 1x!! sjonge jonge lezen is ook een Vak hoor!

• chat

Laatst bij de Bruna bij winkelcentrum Dorperweerth, komt een verkoper van de straatkrant binnen en koopt voor een aantal euro krasloten!! Verkoopster vraagd zich hardop af of dat nu de bedoeling van de verkoop van die kranten is! Ik zal nooit een krantje kopen, maar zeg, desnoods meerdere keren, wel netjes nee bedankt tegen ze.

Dat deze mensen iets proberen om aan wat geld te komen prima, beter als de boel leeg roven, maar telkens vragen kan soms wel irritant overkomen.

Misschien is het volgende een oplossing. De winkels binnen de winkelcentra steken de koppen bij elkaar, vragen aan de straatkrant wat zo'n bezorger gemiddeld verdient en betalen dan deze mensen voor het schoonhouden van de omgeving van het winkelgebied, er is zwerfvuil genoeg. Mes snijd aan twee kanten omgeving winkelcentra is schoon en de krantenverkopers staan niet meer voor de deuren te leuren met hun kranten.

• xara

Ze vragen NIKS , ze GROETEN alleen maar !! En dat mag ook niet meer ?? En Jowiri , heel fijn gedaan hoor met je taartje !! Hartelijke groeten van Wilma

• moos73

ik heb zelf geen last van ze,maar………het is de STRAATkrant verkoop hem dan lekker op straat ergens op een hoek ofzo en niet lekker overdekt en warm.

• Johanna

Ja, hoe durven ze!?! Zomaar midden in de stad iemand gedag zeggen! Ik zeg: deporteren die hap! Ik heb natuurlijk veel liever dat mensen m'n ruit ingooien en mn flatscreen jatten, alles beter dan n vriendelijk “hallo” wat denken ze wel niet, straks gaan we er nog aan wennen! Bah, sociaal gedrag, moeten we straks ook nog ophouden met bellen als we geholpen worden bij de kassa en n deur openhouden voor n ander….. ieuw….

• piet

echt Lezen is een vak tis goed dat ze 1x HALLO zegge maar geen 8x!! Damnn Leze is echt moeilijk voor sommige!!!

• Elzeiko

piet Schreef:

——————————————————-

> Zoals ik al zei sjonnie AL LOOP JE 8x langs ze

> blijve het zegge!!!!! blijft niet bij 1x!! sjonge

> jonge lezen is ook een Vak hoor!

Ja, en schrijven is ook een vak kennelijk …

• piet

ik typ das heeeeeel wat anders haha!!>:D<