Al kom ik 30 keer mn buurman tegen dan zeg ik 30 keer hallo , is dat niet goed dan ????
Groet van Wilma
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet gaat om de opgedrongen sfeer ….ik voel me elke keer weer bezwaard wanneer ik nee moet zeggen .
Wat ik me wel afvraag betalen deze mensen een deel aan de krant of krijgen ze deze vrijwillig ????
En het is toch een straat krant dan denk ik aan dakloze maar er staan volgens mij en lees goed volgens mij alleen maar de rijkere asielzoekers .
Ik snap piet wel een hallo is vriendelijk maar ik zie ze daar ook niet staan zonder krant hallo te zeggen …..
serien
Ik zie t altijd zo: als ik langs n kraampje loop waar t noordhollandsdagblad verkocht word, en ik heb er geen behoefte aan dan zeg ik ook nee, zonder me bezwaard te voelen, en als ze me gedag zeggen dan zeg ik vriendelijk gedag terug.Daarom voel ik me ook niet bezwaard bij n daklozenkrantverkoper, soms koop ik wel n krantje en soms niet, ik heb nog nooit meegemaakt dat t me opgedrongen of zelfs maar gevraagd werd om er 1 te kopen! De daklozenkrantverkopers zijn ook echt dakloos, n krantje kost 2 euro, daarvan is 1,- euro voor de verkoper zelf.
Ik zie t gewoon als hun baan, en wat ze met de opbrengst doen mogen ze dan toch ook zelf weten? Ik koop ook geen spijkerbroek in n winkel waarna ik erbij zeg dat ze het niet mogen uitgeven aan biertjes? Dus als 1 dakloze er n kraslot van wil kopen dan moet ie dat lekker zelf weten toch?
Doen mensen het ooit weleens goed? Verdienen de daklozen en de asielzoekers een keer eerlijk hun centjes, is het weer niet goed.
En houden ze je aan? Pakken ze je vast? Heb ik nog niet meegemaakt.
En die Helderse Courant-wervers in de stad dan? “ Wilt u een gratis krant” vragen ze; en als je ja zegt en je pakt 'm aan, moet je een abonnement nemen anders mag je je net gekregen krant weer inleveren……..
Ik heb inderdaad nog nooit meegemaakt dat ze mij of iemand anders hebben aangeklampt, het enige wat ze doen is gedag zeggen.Mocht dit wel het geval zijn dan is het mogelijk om over die verkoper te klagen. En even over op straat verkopen: dan zou ik op iedere zaterdag maar uit de binnenstad blijven (want markt) en in de zomer de dinsdagen ook maar overslaan, en vergeet vooral op koninginnedag niet om met de deuren en ramen potdicht achter de geraniums te gaan zitten!
Je moet het zien als werk deze mensen proberen een euro per krant te verdien
en dat ze dan HALLO zeggen zowat
op de markt roepen ze ook MOOIE APPELS VERSE VIS
moet je niet naar de rijdend rechter Piet daar zitten ook van die zijkers die lopen overal om te klacht
je gaat zeker ook niet meer naar de AH daar lopen ze ook te drullen om voetbal plaatje en niet een persoon maar 20 tegelijk
Laat deze mensen op een eerlijke manier hun geld verdienen
als ik s`morgens op mijn werk kom en ik kom 40 mensen tegen zeg ik tegen iedereen HALLO of GOEDEMORGEN
wat is daar mis mee
En nog wat welke gek gaat er 8x perdag naar het winkelcentrum om boodschappen te doen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?