Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wanneer houd het is op?

• computer

Kaatjuh Schreef:

——————————————————-

> whahahaha,

>

> ga lekker aangifte doen joh!!!

> toch knap dat je via een forum een IP achterhaalt

> >:D<

het ip adres is te achterhalen via officiele instanties

dat zal bedoeld worden, en ik geef ze geen ongelijk

• tjonge

ik spreek voor mezelf mevrouw of mener Jeetje.

ik heb geen namen genoemd en geen adressen.

Ik spreek ( lees ) enkelt uit wat d.dootjes zelf verteld heeft en rondbazuint.

meneer d.dootjes gooit zijn eigen naam op prikpagina , zie bericht elders op pagina!!!

zie onder het gekopieerd gedeelt oftewel qoute:

Re: wanneer houd het is op?

Gepost door: d-dootjes ()

Datum: 27 augustus 2010 01:58

hey wat praten jullie nou wij doen geneens wat en jullie moeten gewoon stoppen met slecht over ons te praten en die mensen helpen die jongen gewoon en laat hun er zo enzo buiten jullie zijn allemaak we wel stoer onze namen hier op zetten terwijl wij geneens de dader zijn maar we weten jullie ip adres dus we doen gewoon aangifte tegen jullie want dit pikken we niet de zogenaamde daders

• jeetje

tjonge Schreef:

——————————————————-

> ik spreek voor mezelf mevrouw of mener Jeetje.

> ik heb geen namen genoemd en geen adressen.

> Ik spreek ( lees ) enkelt uit wat d.dootjes zelf

> verteld heeft en rondbazuint.

> meneer d.dootjes gooit zijn eigen naam op

> prikpagina , zie bericht elders op pagina!!!

> zie onder het gekopieerd gedeelt oftewel qoute:

>

> Re: wanneer houd het is op?

> Gepost door: d-dootjes ()

> Datum: 27 augustus 2010 01:58

[meneer of mevrouw tjonge

u sprak in de wij vorm aangezien u hier op prikbord post ging ik ervan uit dat u de andere posters ook bedoelde. zo niet dan. meneer of mevrouw tjonge, was dat een foutje mijnerzijds anders beter formuleren

>

>

> hey wat praten jullie nou wij doen geneens wat en

> jullie moeten gewoon stoppen met slecht over ons

> te praten en die mensen helpen die jongen gewoon

> en laat hun er zo enzo buiten jullie zijn allemaak

> we wel stoer onze namen hier op zetten terwijl wij

> geneens de dader zijn maar we weten jullie ip

> adres dus we doen gewoon aangifte tegen jullie

> want dit pikken we niet de zogenaamde daders

• hupsakee!

Hahaha, leuk geprobeerd, maar je leest toch zo dat dit niet van de ‘echte’ d-d is.

Je schrijft niet over jezelf als > die mensen helpen die jongen gewoon.

En wie zijn dan wij en we??? Voelen wij en we zich zo aangesproken in dit forum, want er staan geen namen?

Grappig ook dat je zegt dit niet te pikken…eindelijk dan toch tot inkeer gekomen en het rechte pad gevonden!!! (:P)

• dussssssssssss

hupsakee! Schreef:

——————————————————-

> Hahaha, leuk geprobeerd, maar je leest toch zo dat

> dit niet van de ‘echte’ d-d is.

> Je schrijft niet over jezelf als > die mensen

> helpen die jongen gewoon.

>

> En wie zijn dan wij en we??? Voelen wij en we zich

> zo aangesproken in dit forum, want er staan geen

> namen?

>

> Grappig ook dat je zegt dit niet te

> pikken…eindelijk dan toch tot inkeer gekomen en

> het rechte pad gevonden!!! (:P)

whaha dat dacht ik dus Ook alleen ik wist even niet hoe je dat zo moest neer zette..;) haha

• anoniem

had niet verwacht dat er zoveel reacties zou komen.. toen ik dit ging starten!!!! veel mensen weten het dus toch wie het zijn etc….

• doet er niet toe

Ik werd attent gemaakt op dit onderwerp door een kennis van mij.

Duidelijk is dat de inbraken hier een grote impact maken op de leefsituatie in Julianadorp.

Als gedeeltelijk buitenstaander (wonende in Schagen, maar van oorsprong tuindorp), moet ik toch eerlijk bekennen dat ik de onrust geheel begrijp. Het hoofdonderwerp van dit onderwerp is mij bekend en inderdaad is de eerdere reactie hoogstwaarschijnlijk niet van hem zelf afkomstig, maar waarschijnlijk van een sympathisant. Deze spreekt over hulp bieden aan die jongen, maar dat stelt wel de vraag: Hulp waaraan? aan het onderwerp of aan de maatschappij? Gezien de uitspraak: Die jongen, beseft de schrijver ook niet de werkelijke leeftijd van het onderwerp, waaruit blijkt dat de schrijver het onderwerp als naaste (vriend) ziet, maar hem ook niet als volwaardig beoordeeld en dit zelf niet beseft. Het betreft een volwassen man! Hoogstwaarschijnlijk betreft dat alleen hulp aan het onderwerp zelf, besef u allen wel dat dit onderwerp waarschijnlijk deze mensen zodanig manipuleert, dat ook zij geloven in zijn onschuld en het ter goeder trouw voor hem op nemen. Dit neemt uiteraard niet weg dat zij hier mee wel de verplichting ontlopen, om van de zijlijn het doen en laten van dit heerschap te beoordelen. Gezien dit ogenschijnlijk niet gebeurd, wekt het snel de indruk dat deze mensen er mee te maken hebben. Tijdstippen van inbraken zullen ongetwijfeld overeen komen met het afwezig zijn van dit heerschap. Maar hebben deze mensen verplichtingen, waardoor zij op vaste tijden slapen, dan is het zeer aannemelijk dat dit dus zonder hun medeweten gebeurd, als men het als gewoon aan neemt dat er op nachtelijke tijdstippen nog vrienden bezocht gaan worden, dan is het of pure naïviteit, of inderdaad betrokkenheid. Het onderwerp zelf is inderdaad een notoire crimineel, 1 van de redenen waarom het afscheid van tuindorp mij verblijdde…..

• :(

ja maar t begint n beetje uit de hand te lopen :( jammer, waarom weer een adres? onmacht? denk je dat iedereen weet wat hun “kids” allemaal doen? en als t niet door de beugel kan mag hun adres hier op de prik? tja…….. Mensen hebben hier n grote mond, samen, op straat lopen ze gauw om of weg…. dit gaat mij echt n beetje te ver…..en nee neem t voor niemand op, maar openbaar is zo not done..

• tjonge

je hebt ook wel een beetje gelijk meneer of mevrouw jeetje. volgende keer zal ik , gewoon ik gebruiken inplaats van we of wij.

• jan

wij hebben een boodschap voor de gene die dit heeft veroorzaakt we weten wie je bent en we wachten onze tijd af maar die komt snel sukkel>:D< (hofje);)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.