Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wanneer houd het is op?

• moontjuh

hey, better die for something than live for nothing!

de houding hier zegt genoeg.

en mocht je dan in elkaar geslagen worden dan helpen omstanders weer niet omdat deze weer te schijterig zijn!!!

en daarom regeert de gemiddelde puber/jong volwassenen hier en kunnen ze ongestraft verder gaan

• Dorper

Hier van de week bezoek gehad van de glazenwasser van de buurvrouw

de man vond het nodig zijn ladder tegen de schutting te zetten en even over de schutting te kijken

en dat bij elke schutting in de straat

busje lag vol troep en zijn vrienden liepen heen en weer te paraderen aan de voorkant

toen ik ze erop aansprak (wat moeilijk was ben slecht in pools) waren ze snel weg

• moontjuh

maar het is en blijft jammer dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven.

en ik denk dat de slachtoffers zich niet meer veilig voelen in hun eigen huis en dat lijkt mij het ergste

• jaja

allereerst even een melding maken van een melding aan “meld misdaad anoniem” , dit is gebeurt met naam en toenaam.

politie kan niets doen mits zij betrapt worden op heterdaad!

Openlijk een naam noemen kan niet en mag niet , je kan gelijk een proces aan je broek krijgen vanwege laster, en wil je dat ? ik niet.

kan wel een hint geven, echte helderse weten dan wel wie het is of kunnen uitzoeken wie het is.

de hoofd dader van dat groepje inbrekers is een zoon van een vent die jaren geleden zijn vrouw / vriendin over de reling van een flat in de grevelingenbuurt heeft gesmeten. het sla je de dooie “dood” dat deze vrouw nog leefd .

zo genoeg hinten. en oja ja deze jonge jutter van net 24 jaar oud doet het niet alleen .

• stuffie

hee lieve mensen

Ik werk best wel nauw met de politie. Neem maar van mij aan dat ze er echt wel iets mee doen.

Ze proberen met alle puzzel stukjes een compleet verhaal te maken.

Ik zelf dacht ook altijd dat de politie er niets mee deed maar in tegendeel. Ik snap best dat de mensen die getroffen zijn door een inbraak denken dat de politie er niets mee doet. Zelf ben ik ook ooit slachtoffer geweest van een inbraak en dacht toen ook, ik ben de enige. Ook ik denk het soms wel eens en dan ben ik niet eens bezig met inbraak maar met andere gebeurtenissen die mensen kunnen treffen, en dan denk ik ook waarom gebeurt er niets.Maar heus er wordt zeker iets met deze zaken gedaan. En neem maar van mij aan dat de politie weet wie die personen zijn die in J`dorp inbreken. Maar het gaat om het harde bewijs. Wat de politie wil is goede informatie…………….goede beschrijvingen van de verdachte.

Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze informatie???

• ik

uhm je zegt net dat politie weet wie het doet.. waarom dan goeie beschrijvingen neer zette van de Verdachten als politie het al weet

sorry maaar ik vind het een beetje krom!!!

• Kaatjuh

Stuffie,

NEE ik heb niks aan jouw informatie.

Wat staat er voor nieuws in?

Naar mijn mening nutteloos.

Wat geven wij hier in Den Helder/Julianadorp toch om onze medeburgers, namen noemen we niet maar opjutten des te meer!!!!

Met vriendelijke groet, Kaatjuh

• jaja

is een naam niet genoeg ? vreemd ! dat is dacht ik een volle beschrijving . dit in combie met daderkennis . lijkt mij wel voldoende . welke harde bewijzen willen ze nog meer ? juist ja een heter daadje.

de heer in kwestie is zelf zo stom om over al zijn inbraken te poggen .

Al dit is doorgegeven en nog vind de politie dit niet genoeg . Wat moet je als burger nog meer uitleggen aan de politie!!

in vorige berichten zijn naam hints gegeven kaatjuh , doe daar iets mee dan weet je meer en je weet ook dat een naam noemen niet mag dus lok dat hier niet uit . maak de puzzel en je weet het .

• Jacqueline

Verdachte opgepakt voor woninginbraken Julianadorp

Gepubliceerd op 15 augustus 2010, 17:55

Laatst bijgewerkt op 15 augustus 2010, 17:57

DEN HELDER -

De politie heeft een 17-jarige jongen uit Den Helder aangehouden, die er van wordt verdacht betrokken te zijn bij een serie inbraken in Julianadorp.

De jongen heeft inmiddels vier inbraken bekend.

Hij werd op 30 juli al opgepakt, maar de politie maakte de aanhouding tot nu toe niet bekend. Het onderzoek naar de inbraken in Julianadorp loopt nog, daarom werd de arrestatie ‘om tactische redenen’ even stil gehouden. ,,We sluiten niet uit dat er nog meer aanhoudingen volgen'', zegt politiewoordvoerder Kees Takken.

Het aantal inbraken in Julianadorp steeg vooral in juni sterk. Volgens Takken is het aantal inbraken in Julianadorp inmiddels weer op normaal niveau.

• anoniem

test

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.