Wat ik vanmiddag weer mee maak.Sta ik in de Shop aan de beatrixstraat te wachten in de rij bij de kassa.Begint daar de eigenaar van de winkel tekeer tegaan tegen een vrouwtje met een paar kinderen.Het vrouwtje had net afgerekend.Begon hij te schreeuwen dat er 2 mascara's weg waren en die zouden de kinderen hebben.Het vrouwtje vraagt aan haar kinderen of ze die mascara's hebbe.Ze zeggen dat ze die niet hebben.Waarop de vrouw achter de kassa zich er ook mee begint te bemoeien en schreewt dat ze asosiale zijn en dat ze ze wel hebben en dat ze de politie gaat bellen.Vrouwtje nog steeds rustig zegt dan bel ze maar.Eigenaar belt politie.Ondertussen loopt een ander verkoopster door de winkel en die vindt de mascara's gewoon in de schappen.Ondertussen wachtend op de politie foeteren ze het vrouwtje met de kinderen uit.Ik heb moeite moeten doen om mijn mond te houden want dit was echt niet normaal.Ondertussen komt de politie aan …2 auto's en 6 man sterk nou nou wat een helden.Ze komen binnen en vragen aan de eigenaar van de Shop wat er is .Hij verteld zijn verhaal antwoord van de politie is dat er niets strafrechtelijk is gebeurd ,ze nemen wel de gegevns van de dochter van het vrouwtje omdat ze toch iets moeten afmuteren in hun computer en vertrekken.Nou zou je denken dat deze winkelier zijn excusus zou aanbieden aan het vrouwtje maar niets hoor.Het vrouwtje zegt tegen de winkelier dat ze haar gekochte en betaalde spullen niet meer wil en haar geld terug wil.Hierop schreewt de winkelier naar hun dat ze niet meer in de winkel mogen komen en geeft het geld retour.Nou mij zien daar ook niet meer terug als je zo met je klanten omgaat en dan niet eens je excus aanbiedt.Want wie weet misschien ben ik het wel de volgende keer als ik iets niet op de juiste plek terug leg.