Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

te erg voor woorden !!!!!!

• suus

Belachelijk, had hij niet bij mij moeten flikken, om me zelf en me kids zo verschut te zetten, vind het schandalig

mocht er iets loos zijn geweest,had i die mensen wel even apart mogen nemen.

in inderdaad een excusses was wel op zijn plaats geweest..

vond het toch al niet zo'n fijne winkel, maar kom er nu helemaal niet meer..

• Juut

hahahaha en hoelang houden diegenen die zeggen dat ze er niet meer komen, dat vol ?

nou ik blijf er wel komen, want ze hebben zeer aantrekkelijke prijzen,nietwaar?

• Jowiri

Juut, dan ken je mij nog niet ;)

• Juut

haha ja hoor ik ken jou heel goed !

• troel

heel toevallig weet ik wie het is geweest,,die mensen werken hard voor de centjes en die kinderen stelen dus echt niet,,,,,,wat een lef zeg van zo.n arrogante man,,,

• zuursel

hoezo arrogante man?ken je hem dan?of wilde je ook even duit in het zakje doen.

beetje jammer dat het verhaal maar van 1 kant belicht word.

en nee,ik ben geen familie,personeel of wat dan ook van deze man.

• Jowiri

Dat is een klein leugentje Zuursel ;)

• zuursel

oja?ik ben blij dat jij het beter weet dan ik.

ik heb absoluut niet gelogen,je bent niet goed geinformeerd Jowiri.

• anita34

tegenwoordig lijken iedereen wel gefrustreerd en dan krijg zulke gedrag

het ligt altijd maar aan de opvoeding van de ouders maar wat denk je wat de jeugd op school uit vreten?

maar de winkeliers denken ook dat ze alles mogen zeggen gewoon praten is er niet meer bij tis mij ookal eens overkomen dat iemand dacht dat ik gejat had maar toen ik zei van voel me maar na check mijn tas na en kom dan maar een conclusie maar omdat ik er toch anders uit zie als iemand die gezond is wordt je er al op veroordeelt net als je zwart of bruin bent

ik vind het discriminerend overkomen al snap ik wel dat die lui hun geld ook moeten verdienen maar let maar op eht zijn vaak lui die netjes erbij lopen die jatten nog het meest ik weet het van me beide broers die bij ah in de schooten hebben gewerkt bijna elke dag werd er wel een oduer iemand opgepakt

en zo wat er zijn wel meer kleine mensen wn die ook beperkt zijn nou en ben ik dan ook een crimineel??

• troel

nee,,hoef er na deze lijst ‘geen duitje meer bij te gooien’ ik ken de man niet,maar zeg eens zelf,vind jij dat dan normaal als je zo behandeld word? enne ik ken het vrouwtje en de kinderen dus wel!en ik hoorde pas gisteravond dat het over haar gaat.