Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

te erg voor woorden !!!!!!

• lydia

o leuk, mag ik ook komen!? Kijk graag toe hoe jullie elkaar wat afstompen!

• zuursel

maar lydia toch,dat heeft stoere sjakie helemaal niet gezegd hoor.

• Sjaak v/d H

Zuurseltje je komt maar ff hoor

• zuursel

sjakie,sjakie,heb jij een gezin?gezien je gedrag geloof ik daar niets van.

je lijkt wel een kleutertje met je onvolwassen gedrag.

• troel

nou het spijt me zeer,,,ik laat me dus door niets en niemand voor dief uitmaken,,als dat mij had gebeurd hadden ze echt kunnen lachen,,enne ik ben heus niet iemand die gelijk op de vuist gaat,,ik geloof dat ik harder aankom met mn woorden,,maar dit is echt op het belachelijke af,,en dan over een mascaraatje wat op een andere plek ligt,,wordt je daar bij binnekomst eerst getoetst dan? ik dacht dat het daar een soort euro-shop was ipv een prada winkel. wat dacht je van moeders met kleine kindertjes die ook spulletjes verplaatsen?zou dat het misschien zijn geweest?

• anita34

ach zulek mensen moeten altijd zeiken doelend dus op die mede werkers he niet op die vrouw met kids

• Juut

als je niet precies weet hoe de vork in de steel zit moet je niet oordelen of veroordelen.

wat ik al zei, misschien staat die mevrouw wel bekend om haar proletarisch winkelen? je moet eens weten hoeveel vrouwen hun kinderen laten stelen…

dus veroordeel of oordeel niet als je niet weet hoe het zit …

• luana

Ik krijg ook sterk de indruk ,dat dit verhaal over venus zelf gaat,je gaat niet zo,n heel verhaal typen hier,en dan in de winkel niets zeggen,had je dan je mond open moeten doen ,en niet later hier,wat is jou winst hierbij.

• Moriaantje

Stemmingmakerij meer is het niet!!!

Hekel aan de shop maar we kennen ook niet zonder de shop!!!

De shop, een uitstekende graadmeter hoe het gesteld staat met het bestedingspatroon van de jutters ;) hoe slechter het staat met de economie hoe drukker het is in de shop ;)

• kitana1979

ik denk dat de mevrouw in kwestie zo alleen maar meer voor gek word gezet