misschien was de vrouw wel een ‘'bekende’'
houdt niet in om voor schut gezet te worden
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDus jij legt nooit iets in een winkel op een andere plaats terug omdat je je bedenkt.Whawhawha dan ben je denk ik een van de weinigen.Ik doe dat namelijk regelmatig en ben ik dan ook een winkeldief.Maar ik weet wat ik heb gezien en dit klopte echt niet.kitana1979 schreef:
>
> een oude truc,men is met meerdere mensen in de winkel.ze zijn
> uit om wat te jatten.1 houd t in de gaten en de ander
> jat.maar als ze dan plots merken dat ze ze in de gaten houden
> dan snel t te jatte voorwerp terug leggen op een andere
> plaats.en tja dan snaaien ze je.en dan krijg je dus dat ze
> zeggen dat ze jatten.en vinden ze t op andere plaats
> terug.heb zelf in winkels gewerkt,dus ken sommige
> trucjes.niet dat dat misschien in dit geval zo is gegaan,maar
> je weet nooit.maar t is wel erg dat ze zo word afgesnauwd
> ja.ik kwam al nooit in dit soort winkeltjes.
Ach, het zijn nou eenmaal een stel eenvoudige mensen, die eigenaren.
Ze kunnen we niets aan doen dat ze zo simpel zijn en kort door de bocht.
Al heb je het vermoeden dat er iets gejat is, dan neem je zo iemand apart, en probeer je daar op een fatsoenlijke manier uit te komen. En heb je het dan mis, dan bied je je excuses aan.
Als dat bij mijn vrouw en kinderen was gebeurd was ik persoonlijk naar die winkel gegaan en ook minstens m'n muil hebben opengetrokken. Lukte het daar niet mee om genoegdoening te krijgen dan zou ik dat ventje zo'n stomp voor z'n vreetmolen geven dat ie 6 weken op vloeibaar voedsel zat.
Wij komen trouwens ook regelmatig in de shop, lekker goedkoop, dat blijven we ook nog wel doen want anders zijn we een dief van eigen portomonee.
Maar ik laat mijzelf, mijn vrouw en kinderen niet zomaar vals beschuldigen.
Klantvriendelijk is wel ff anders zeg, ik vind het harstikke goed dat die vrouw meteen haar geld terug vroeg. een winkelverbod? Denkt dat minne mannetje nu werkelijk dat die vrouw en haar kinderen daar nog een voet over de drempel willen zetten nadat ze daar zo vreselijk voor schut zijn gezet? Get real.
Wij pakken ook wel eens iets en doen dat in het winkelmandje maar bedenken ons dat het toch niet zo noodzakelijk was, dan doen we het gewoon weer terug, wel op de plaats waar wij het gepakt hadden.
Iets pakken en dan toch maar terugzetten op een andere plaats waar je het gepakt hebt is niet echt netjes maar omdat dat meteen af te doen als aso?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?