Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wilders

• Roek

Vanmiddag een uurtje algemene beschouwingen gekeken op tv.

Meneertje Balkenende was aardig op zijn plasser getrapt toen Geert Wilders

hem met het gedachte-goed van de man in de straat confronteerde.

Het land uit met die criminele Marokaanse en andere allochtone sraatschenners was zijn mening en stoppen met zalvende oplossingen zoeken.

Voor mij heef hij gelijk!

• Anoniem nummertje zoveel

voor mij ook ik ben het wat dat betreft eens met de heer wilders

• zuursel

helemaal mee eens,oprotten met die gasten

• Sjaak v/d H

De criminele Marokaanse bevolking maakt het er zelf na, dat er zo over hen gedacht wordt. Die anderhalve goede Marokaan daargelaten uiteraard. Maar bijna overal waar een bevolkingsgroep rijk vertegenwoordigd is, is er rotzooi. En verrotten ze zich aan te passen.

Wilders staat jammergenoeg alleen, de rest van politiek Den Haag ziet alleen de knuffel Marokaan. Maar wat er al jarenlang in de gewone (volks)buurten gebeurd, dat ziet, of wilt men niet zien in Den Haag.

Het motto moet wezen:“Aanpassen of wegwezen” en dan bedoel ik juist niet dat alle vrouwen in burka's moeten lopen maar dat als men in Nederland wilt leven, zich ook aan de Nederlandse wetten, normen en waardes aanpast.

Maar ik vrees dat Nederland echt nog eens de 15e provincie van Marokko wordt en dat we een Islamitisch land worden.

Als er niet snel wordt ingegrepen zijn we veel te laat, als we dat al niet zijn.

• anja

zijn het alleen de marokanen??

gaan we nu alleen de marokaan beschuldigen van onaangepast gedrag.

Ik vind en ben het met Wilders volkomen eens maar ik denk wat betreft onaangepast gedrag we niet alleen moeten denken aan marokanen maar ook aan de antiliaanse medeburgers en wat dachten jullie van de polen ook geen lekker spul .

natuurlijk maar dat begrijpen jullie vast wel laat ik in mijn mening de goede alochtoon , die zich wel gedraagt buiten beschouwing.

waar ik b.v. enorm veel respect voor heb, zijn de uit vietnam afkomstige medeburgers die ongeveer 28 jaar geleden hier in den helder zijn komen wonen in zeer korte tijd een goed bestaan hebben opgebouwd en ons na zoveel jaar nog steeds een heerlijke loempia of pasteitjekunnen verkopen en waar ik persoonlijk weekelijks van geniet.

het kan dus wel

• Anoniem nummertje zoveel

Wat mij altijd opvalt aan dat onaangepaste gedrag is dat het in die landen heel anders is…..

wij zijn in de meeste landen geweest en daar gedraagt men zich (normaal) men gaat naar de Moskee men drinkt niet men schreeuwt niet heel gewoon gedrag.Daar in tegen moeten we ons wel aan passen aan de samenleeving de gedrag regels in het land waar je verblijf,echt drinken doe je niet in het openbaar.

Je moet je gewoon rustig houden..Anders word je het land uitgegooid gewoon weg wezen met een stempel in je paspoort niet meer welkom…dat vinden wij tenslotten heel gewoon dat dat daar zo gaat.Maar zodra dat op ons land van toepassing is is dat niet meer normaal en mogen zij blijven ???????.

Dat onze eigen bevolking begint te morren hier over is ook normaal want wij zeggen niet anders dan de taal die die mensen verstaan ..WEG WEZEN

• anita34

wilders moet niet alles over 1 kam gaan scheren zo,n lieverdje is hij zelf niet dus ik zal ook niet en nooit op hem stemmen

alleen de arrogantie van hem alleen al

en dan maar janken dat hij bedreigt wordt vanwege die film die geflopt is geloof ik tis een zielig mannetje

er lopen meer mensen met andere culturen over straat en ook wij als hollanders zijn echt niet zo braaf als we ons voor doen

ik vind eht jammer dat wilders echt kortzichtig is zo nu en dan

• chat

Als je Marokaanse / Atiliaanse / kortom buitlandse raddraaiers eruit wil schoppen, wat moet je dan doen met die “voetbal” supporters deze “sportliefhebbers” kosten ons per jaar 10 tallen miljoenen aan het slopen van andermans spullen en politie ondersteuning. Moeten wij deze in de regel Hollandse jongens dan ook het land uit sturen?

Wilders is alleen maar bezig met schoqueren! Wat hij in de afgelopen 2 jaar aan voorstellen aangedragen om het probleem Marokaanse / Atiliaanse / buitenlandse raddraaiers aan te pakken cq op te lossen? Helemaal niets, dan alleen een filmpje met gejat beeldmateriaal in elkaar te plakken met als doel iedereen (maar nu wereldwijd) in het harnas te jagen. Waarom? Alleen maar om zijn politieke onvermogen te verbloemen.

Dat de heer Wilders onder het mom van “vrije menings uiting” denkt dat die alles maar kan roepen gaat veel te ver! Wie draaien er op voor de tonnen kostende beveiliging van dit heerschap? Precies de belasting betaler!

Als deze man echt zo stoer is laat die dan eens ingaan op de diverse uitnodigen die hij gekregen heeft van deze groep mensen. Maar die legt die naast zich neer. Mensen die zich uitsluitend negatief uitlaten op bepaalde groepen mensen of geloof, zijn behoorlijk gevaarlijk voor de maatschappij.

• Samedi

Jullie hebben helemaal gelijk, maar ondertussen zit het gros te zeiken, en te zeuren over het Cruyff veld en alles wat er omheen gebeurt.

Geloof me wat ze daar in Gouda hebben, hebben wij hier in Den Helder !!! Het enige verschil is de afkomst.

En wat is er mis met iemand die zijn mening uit? Mag ik u allen er even aan herinneren dat ook wij Jutters meesters zijn in het uiten van onze mening en vaak nog ongezouten ook.

We mogen blij zijn dat we iemand hebben die z'n mening ventileerd, we hebben ze meer gehad maar de 1 ligt in A'dam begraven en de ander ergens in Italie. En waarom omdat ze een mening hadden.

Nee we moeten blij zijn met onze regering die de term “knuffelcultuur” heel hoog hebben staan.

We pikken gewoon hier veel te veel, misschien wordt het eens tijd voor een coup of gewoon een dictatuur, want het zoetsappige alles maar accepteer gebeuren hier gaat een keer fout lopen.

Vroeger zeiden we, over 20 tot 30 jaar kost een brood 5 Roebel…. alleen dat is goddank altijd maar bij een grap gebleven… maar tegenwoordig ach een brood over een jaar of 5 ? Mischien 2,50 antilliaanse gulden ? Of misschien wel 15 Dirham… en of dat later een grap uit het verleden blijkt te zijn, ben bang van niet..

We gaan in ieder geval de goede kant uit met als ons geaccepteer, geklaag en geen daden maar alleen maar woorden !!!

En wat de voorstellen van Wilders betreft, daar heb je wel de meerderheid in de kamer voor nodig, maar ja die zijn te druk met “knuffelen”.

• lydia

Getver wat een rechtse rakkers hier allemaal, brrrrrrrrrrrrrrr

Volkomen NIET met jullie eens; ook niet met Wilders en Balkenende trouwens. Maar wat jammer dat er hier weinig intelligente mensen rondslingeren.

Er is nog zo veel MEER mensen. Meer dan een paar vervelende Marokkanen, zo zwart wit zoals jullie het allemaal zien is het niet. Echt niet. En het kan een verrijking voor jezelf zijn je hier wat meer in te verdiepen.

Zijn wij dan beter en belangrijker omdat wij hier zijn geboren? Zijn er geen mensen die hier zijn geboren die verrot zijn? Doe toch niet zo hypocriet zeg!

Jaaa, laten we alle buitenlanders eruit gooien en hoge hekken om de grenzen zetten, lekker veilig, en allemaal straks blauwe ogen en blond haar!

(Die Wilders kan niet eens zijn eigen haarkleur accepteren…..)

Mensen, dit soort gedachten zijn niet meer van deze tijd. Wanneer worden de mensen nou echt slimmer? Jullie zouden je allemaal moet voortplanten met wat meer buitenlands bloed. Worden de mensen niet alleen veel mooier van maar ook slimmer. En zal ook voor meer begrip en respect voor een ander zorgen.

Iets te veel inteelt hier in Den Helder denk, het niveau getuigd er in ieder geval wel naar.

Zo, barst maar los nu, ik lust jullie rauw!

GRRRRRRRR