Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wilders

• troel

normen ,waarden,weet iemand nog wel wat dat is?mijn kindere zeggen netjes u,staan in de bus op voor oudere mensen,zeggen op school netjes goedemorgen meneer of mevrouw.maar ik zal niet zeggen dat ze heilig zijn ;-p

je kunt ook leren van elkaar en van elkaars fouten.

ik woon in een cultuur waar buitenlanders onder het gedoogbeleid vallen,maar waar het respect voor elkaar hoog is,waar de minste scheidingen voorkomen,we nog boodschappen doen voor elkaar als er iemand ziek is,of dat je je was bij een ander erin doet omdat je wasmachine stuk is,we staan klaar voor elkaar,hebben onze eigen regels en wetten en taal,,ja,ik ben rasnederlander,en ben er heel trots op maar tot 1 jaar geleden hadden wij geen;

hypotheek

brandverzekering

glasverzekering

inboedelverzekering

wa-verzekering

en dat omdat sommige mensen 40 jaar geleden misbruik daar van hadden gemaakt 40 JAAR lang werd een hele cultuur gestraft!!!!!

en dan mag je criminele buitenlanders niet terug sturen?nou zet ze maar met duck-tape aan elkaar op de razende bol,gaan ze met allah gaan ze niet alleen

ppppfffffffff lydia verder kijken dan je neus lang is en das niet links of rechts maar recht door

• wilma 1

Het is helemaal waar,alleen is dit niet van Wilde Wilders maar van onze Rita hahahahahaha.

• anita34

zouden rita en geert nu gaan date:D