Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

helderse dames.

• Juut

Vakantie afgezegd ? Den Helder heeft heus nog wel iets hoor … Maar ja , je moet het wel wíllen zien! B) De duinen, de dijk, het strand … het gebied rondom Mariëndal : allemaal heus heel mooi …. en ja de binnenstad is nu eenmaal geen Amsterdam of Utrecht qua gezellige winkels maar je kan gezelligheid ook zelf maken.

En w.b.t. die “grietjes” ; zolang het geen kind van jou is, of familie o.i.d., waar maak je je dan druk om ……

• Q/M

en laat dat het nou wel zijn……………familie::o

• tientje

vertel vertel

• Q/M

nee sorry, ik ga mijn lek en gebrek niet hier op een openbaar prikbord zetten, ben alleen geschokt, van het geen wat ik daar zag………

• tientje

o sorry ,dacht van kyt

• Jacqueline

En dan kan je als ouder nóg zo je best doen, je kan onmogelijk 24/7 op je dochter zitten.

Kuu-Emmetje….kusje XX Zag al wat op je hyves maar ik denk ik vraag maar niets ;)

• kytoma

Het doet er helemaal niet toe wiens familie.

Voor mij ben je een grote aarshol als je er niets aan doet.

Pak op dat kind en naar de hulp verlening.Niet zachtzinnig dan maar met harde hand.

Computer de bijl er in.

En een mobieltje hebben ze helemaal nog niet nodig en is bewezen dat er alleen rottigheid van komt.

• Jacqueline

Ah! Dáár heb je wél een punt. Als het kwaad geschied is, dan is dat idd. het 1e wat je moet doen. Zorgen dat er géén lijnen meer lopen richting ellende.

Heb ik een vriendin mee geholpen met haar kind, en gelukkig op tijd. Weer op het rechte pad.

• tokits1

vind het wel raar dat het nu omgedraaid word,op t.v zag je duidelijk dat het om een klein niet al te slim vriendinnen groepje ging, als ik ga stappen zie ik nooit zoveel antiliannen, dat deze meisjes dus ook eens bij zichzelf mogen kijken,en hoe komen de blijf van mijn lijf huizen hier in nederland dan vol als nederlandse mannen niet slaan.er was ook een blanke jongen snel in beeld een broer van een van die meiden die beweerde ook te slaan. zal dit niet anders geweest zijn als ze havo of vwo leerlingen hadden geintervieuwd?denk dat het ook aan het nivo ,en de ouders ligt, moeder reageerde toch ook dom ,kan niks doen, volgens mij doen bij minderjarigen de ouders nog steeds aangifte .denk nederland op zijn kleinst, eerst,moslims dan antiliannen,en onze eigen groep holigans dan? de hangjeugd? alsof onze jeugd niks uitvreed

• nikkie33

tja ik woon nu 4 jaar hier in het mooie den helder en wat me al gelijk opviel waren al die tieners met kroes koppie in de kinder wagen

ik heb niets tegen buitenlanders hoor maar als mijn tienerdochter thuis zou komen en met kind getrapt zou ik dr aan dr hand nemen naar een adresje waar ze de schade konden herstellen.

die meiden zijn zo naief ,stoer ?en leuk? een kind als je 16 bent rot toch op en die jongen mannen zwart of wit maakt niet uit laten zien wat het met zich mee brengt en dat ze hun leven op pauze zetten als ze zo jong aan kinderen beginnen, (want meestal word meisje gedumpt en staat ze er wel aleen voor.)

ik zou zeggen meiden laat je niet gek maken en leef je tiener jaren op school en ga daarna werken en kijk verder dan de eerste de beste jongen die een leuk verhaaltje heeft, er is zo veel meer dan moeder zijn.