Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

helderse dames.

• Triest

Echt triest, hoe die meisjes leven.

En hun ouders moeten zich schamen…. wat nou ‘ik heb al gezegd dat ze het niet moet doen maar ja he ze luisteren niet’

tjonge… nog een jaartje of wat en dan richting de Doggershoek. Welkom in dat wereldje….

Hopelijk krijgen de meisjes die meededen hulp aangeboden na deze afleveren want ik ‘ken’ ze en ze hebben echt geen greintje zelfrespect…… :(

• Greet

wanneer komt de volgende uitzending? weet iemand dat, en hoe laat?

Groet van Greet

• eshter

die meisjes weten niet waar ze in zitten volgens mij zo slim zijn ze niet!! ouders let op je dochter en ik vindt dat de antilianen weer in een slecht daglicht worden gezet waarom nooit iets positiefs over de antiliaanse gemeenschap altijd maar negatief het is niet allemaal zo negetief ja dat gaan de mensen denken of denken ze al ik ben zelf al 5 jaar samen met een antiliaan heb 2 kinderen en me vriend werkt super hard voor ons maakt lange dagen en nee niet op staat bolletjes verkopen gewoon een goedebaan laat dat is zien op tv positieven dingen die in den helder zijn zon rotstad is het niet hoor overal gebeuren wel rare dingen als we die allemaal laten zien wordt het 1 grote trieste zaak.

• Tsjaaa

Triest Schreef:

——————————————————-

> Echt triest, hoe die meisjes leven.

>

> En hun ouders moeten zich schamen…. wat nou 'ik

> heb al gezegd dat ze het niet moet doen maar ja he

> ze luisteren niet'

> tjonge… nog een jaartje of wat en dan richting

> de Doggershoek. Welkom in dat wereldje….

>

> Hopelijk krijgen de meisjes die meededen hulp

> aangeboden na deze afleveren want ik ‘ken’ ze en

> ze hebben echt geen greintje zelfrespect…… :(

* Ouders kunnen hun kind moeilijk vastbinden óf overal volgen. Helaas ……….

• pj

tokits1 Schreef:

——————————————————-

> vind het wel raar dat het nu omgedraaid word,op

> t.v zag je duidelijk dat het om een klein niet al

> te slim vriendinnen groepje ging, als ik ga

> stappen zie ik nooit zoveel antiliannen, dat deze

> meisjes dus ook eens bij zichzelf mogen kijken,en

> hoe komen de blijf van mijn lijf huizen hier in

> nederland dan vol als nederlandse mannen niet

> slaan.er was ook een blanke jongen snel in beeld

> een broer van een van die meiden die beweerde ook

> te slaan. zal dit niet anders geweest zijn als ze

> havo of vwo leerlingen hadden geintervieuwd?denk

> dat het ook aan het nivo ,en de ouders ligt,

> moeder reageerde toch ook dom ,kan niks doen,

> volgens mij doen bij minderjarigen de ouders nog

> steeds aangifte .denk nederland op zijn kleinst,

> eerst,moslims dan antiliannen,en onze eigen groep

> holigans dan? de hangjeugd? alsof onze jeugd niks

> uitvreed

weet niet van welk eiland jij afkomt maar ik zou die oogkleppen maar eens af doen en goed om je heen kijken als je weer eens uit gaat in ons naar de klote geholpen stadje..al die gekleurde losers zoals k ze maar ff zal noemen staan op elke hoek vd straat en overal lopen ze te zieken,roven enz enz laat ze lekker hun eigen soort lastig vallen of zwanger trappen..alles in een grote container en naar de razende bol dat zooitje…ozo jammer van onze mister fortyn

• ik

iemand de Link van dat progamma??

• ik

iemand De Link??!!

• xara

Nee geen link , kijk op “uitzending gemist” van 5 Dec, op nederland 3 . Het heette , Rauw en puur . Groet van Wilma

• misterie

http://www.nederland2.nl/uitzendinggemist/programma/rauw-en-puur/5136

• Verdana

@ Eshter

Dus als iemand een goede baan heeft dan is ie gelijk een goed mens? Ik kan niet oordelen over jouw situatie maar ik vraag me af of jullie nu het échte gezinsleven lijden dat jij je als klein meisje voorspiegelde (dus: samen de stad in met de kids HIJ die ook achter de wagen loopt en niet met al je vriendinnen die toevallig ook kindjes hebben van een donkere man of dat HIJ je pa helpt met een klus in huis bijvoorbeeld) Hoe je het ook went of keert Antillianen hebben nu eenmaal een ander beeld van samenzijn dan Nederlanders. Als jij je daarin kan vinden, is dat prima overigens! Als hij jou trouw is en je op een voetstuk plaatst en goed voor zijn kids zorgt en dingen met ze onderneemt dan ben ik te voorbarig, maar het is wel hoe het 99 van de 100 keer gaat. Dat beeld neem je niet weg door 1 goed geval.. Hoe schrijnend dat ook kan zijn..