Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

helderse dames.

• xara

“Dat deze grietjes mogen helemaal niet op internet rond dolen.”

Hoe vertaal ik dit naar Nederlands Kytoma ?? En volgens mij winkel je overdag of op een koopavond , heb jij zulke bekrompen familieleden ?? Lekker weg laten blijven dan.

• xara

Helemaal mee eens !! Ze komen er veel te laat achter en dan is de jeugd al naar de knoppen . Groet Wilma

• karin

Die oude zuurpruim van een rensmaag,heeft niets zinnigs te doen de hele dag,

Wat zielig voor zijn kinderen te moeten leven met zo,n afzichtig iemand

Maar ja de mensen die het hardst schreeuwen hebben de grootste problemen

Als je je eigen leven niet in de hand hebt ,kun je lekker achter je p.c je af reageren op anderen

Echt jij bent niet van deze wereld

Je komt zeker uit de efteling en gelooft in je eigen sprookjes

• Tsjaaa

In het land der blinden, regeert Koning Eenoog…

Zoiets?

• karin

Jaa zoiets ja,weet je als je nou een topic opent om aan te geven dat je serieus begaan bent met dit probleem

Maar het is alleen maar afgeven op de meiden ,de ouders ,dan denk ik man ze moesten jou ergens heen brengen ,waar wij geen last meer hebben van al dat gezeik

Hij heeft zelfs een website over den helder

Serieus die man is niet goed

Ik denk dat ie Den helder verlaten heeft met een trauma ,en niets is meer doed voor hem.

• xara

Ja idd één en al negativieteit die K . of welke naam deze persoon gebruikt . Jammer hoor, voor hem zelf in de eerste plaats . Als je de mooie dingen om je heen niet meer ziet , wat blijft er dan nog over ?? Groet van Wilma

• Jacqueline

Tis een soort van Patrick Paay: alles om maar in de aandacht te komen ;)

• xara

:D

• karin

ja gelukkig dat ie hier niet meer woont,je zal het maar tegen komen,bbrr

en nu hoor je niets meer van hem .Zal de grote boze wolf honger gehad hebben haha

• Tsjaaa

:D Dat de boswachter de wolf dan maar niet doodschiet, zijn buik open snijdt en hem er weer uit haalt