Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

helderse dames.

• kytoma

Emoties lopen hoog op tijdens navertoning Rauw en Puur

14 december 2009

DEN HELDER - De emoties liepen zondagavond hoog op tijdens de navertoning van de documentaire Rauw en Puur, die verhaalt over Helderse, jonge meisjes die blijven hangen in een gewelddadige relatie met Antilliaanse jongens. Zo hoog zelfs dat programmamaakster Mildred Roethof (foto) op het punt stond de bijeenkomst halverwege te verlaten.

Foto 1 van 1Omdat de documentaire nogal wat stof deed opwaaien, besloten de gemeente en het Veiligheidshuis in Den Helder, tot een navertoning. Deze werd gehouden in het centrum van de kerkelijke gemeenschap New Song. Daar werd de documentaire vertoond en konden belangstellenden in eerste instantie reageren. De Antilliaanse aanwezigen hadden weinig goeds over voor Roethofs film. De, soms erg emotionele, reacties kwamen vrijwel allemaal op hetzelfde neer. De Antilliaanse gemeenschap in Den Helder werd in een negatief daglicht gezet.

,,Er gebeuren hier zoveel goeie dingen", reageerde een moeder die haar tranen nauwelijks de baas was. ,,We gaan met stappen vooruit maar door zo'n film gaan we er tien achteruit.''

Lees het volledige artikel in de Helderse krant van vandaag.

De waarheid is soms hard erg hard .Maar ook de waarheid mag wel eens gezegd worden.

• boos

Ja en jij bent dan zeker de boodschapper van de waarheid,je bent niets meer dan een gefrustreerde oude man.

Die in zijn jeugd vast een traumatische ervaring hebt meegemaakt in Den helder.en daarom alleen als er negatief nieuws is ,opeens weer met je berichtjes komt.

Misschien was je vroeger wel verliefd op een antiliaanse vrouw,en heeft ze je de zak gegeven,en heeft je gekwetste ego dit nooit kunnen verwerken

Maar je kan ook gewoon therapie nemen,en eens daar al je negativiteit op afreageren

AMEN!!!!!!

• chat

Kytoma is waarschijnlijk erg eenzaam en is dit prikbord is één van zijn hangplekken waar ongestoort zijn negatieve uitlatingen over Den Helder achterlaat! Zolang er op zijn berichten word gereageerd zal die blijven terug komen, negatieve aandacht is tenslote ook aandacht!

Gewoon niet reageren op zijn berichten dan zoekt die vast wel een andere klaagmuur.

• Jacqueline

Hij is niet voor niets uitgekotst door zijn familie.

• Bigking

Nou Pj ik sluit me helemaal bij je aan.

Van mij mogen ze het hele zooitje schoonruimen en op de boot zetten,

terug waar het vandaan komt.

Ik gaat ook zeker geert wilders stemmen.

Laat NEDERLAND ( wat er nog van over is ) maar eens WAKKER worden

• ellie

ach laat toch gaan