Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

slechte zaak dat stoepen en straten een ijsbaan zijn

• Sjakie

levensgevaarlijk om je nu buiten te begeven… de meeste stoepen (ook in het centrum!!!) zijn ijsbanen met centimeters dik ijs en ook veel straten zijn spekglad (td)

slechte zaak van de gemeente dat (zeker die stoepen waar winkelend publiek zich begeeft) die plaatsen niet geschoven/gestrooid zijn…. al gooien ze er nu maar zout en grind op net als in de wintersportgebieden, dat zou al een stuk schelen.

schande!

• haas

het is inderdaad verraderlijk glad. in de stad is om te huilen. ik was er gister even. heb heel wat mensen om me heen zien vallen.1 ijsbaan……

• DH prikker

Het was zeker heel glad om sommige plekken gisteren in de stad… echt waardeloos.

Ook de zebrapaden waren erg glad gistermiddag, daar ook mensen onderuit zien gaan.

Ben blij als die zooi weer weg is, je hebt er helemaal niks aan.

• Jacqueline

Sneeuw is fantastisch!!! Behalve als je je op de weg moet begeven.

• Tsjaaa

De gemeente strooit amper! Ze kunnen ook zand strooien, dat maakt de boel al een stuk stroever! En is goedkoper als pekel.

Alles is 1 grote ijsbaan, zelfs de parkeerplaats in de Schooten bij het winkelcentrum kun je amper normaal lopen! Je kunt niet eens boodschappen doen zonder het risico dat je je nek breekt …

Nee gemeente Den Helder, hier scoren jullie geen punten mee!

• ffddj

vanaf de bus tot aan huis amper kunnen lopen.. normaal ben ik binne 5 min thuis nou deed ik er dik 10 minuten over.. Werd er chagerijnig van dacht je dat je eindelijk is kon Normaal kon lopen glij je bijna uit met 4 grote tasssen vol!! echt NIET Leuk meer!!! Gemeente moet idd Wat doen ook in de stad moet je voorzichtig lopen want voor je het weet lig je op me muil!!!! nog ff en je kan met je schaatsen naar je werk of naar de winkel..:X

• Sjakie

sneeuw is inderdaad fantastisch, het is alleen schande dat de stoepen niet sneeuwvrijgemaakt worden in het centrum met de ijsbanen als gevolg.

reed gisterochtend vroeg naar Alkmaar en de rijksweg en het fietspad ernaast waren superschoon geveegd en gestrooid, het is duidelijk dat de provintie daar iets serieuzer mee bezig is dat de meeste gemeentes

beetje grind of zandstrooien in kombinatie met pekel zou al een stuk beter zijn

gemeente scoort dikke punten door de stoepen zo te laten worden, MINpunten wel teverstaan

• anton

het is een beetje makkelijk om het op de gemmente af te schuiven ,maar die waren bijna dag en nacht in de weer met hun zout stooiers en sneeuwploeg je kan zelf ook wel wat doen

• Sjakie

Anton, mijn stoepje was mooi schoon 8-)

je denkt toch zeker niet dat ik de hele polderweg met omliggende stoepen en het centrum ga lopen vegen en strooien? >:D< met gevaar voor eigen leven ijs gaan lopen hakken :S

• Tsjaaa

Mijn stoepje was ook schoon Anton. Ook ik was niet van plan om de straat van de halve buurt te strooien…

En de straten , dat zijn dus juist wél de taken van de Gemeente!

Misschien dat jij goed ter been bent, maar menig oudere zal zich niet op straat begeven hebben. En dát vind ik een kwalijke zaak.