Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

slechte zaak dat stoepen en straten een ijsbaan zijn

• haas

mij viel het op, dat de meesten te beroerd zijn om ook maar iets aan hun stoepje te doen. bij mij was ie ook schoon. maar voor de rest deed niemand hier wat.

te lui om uit d'r ogen te kijken……..

en de ondernemers, dat vind ik echt schandalig. die schrapen deze dagen alleen maar geld binnen(kerstomzet) maar voor hun klanten de straat schoon houden, ho maar. dat is nou de helderse mentalteit???

je hoort iedereen erover.

als ze met zijn allen de handen eens uit de mouwen hadden gestoken, was het zo weg geweest.elke dag even bijhouden en klaar.maar ja, je zal ook eens wat voor een ander over hebben……

• anton

de gemeente doet de hooft wegen ,als ze er teminste door heen kunnen komen ,want er zijn nog altijd mensen die niet kunnen en waar ze moeten parkeren (hebben ze naar hun rij examen vergeten)…en voor de rest moet iedereen het voor zijn eigen gevel doen ,ook winkeliers

• Tsjaaa

Ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat Anton voor de gemeente werkt…Wat nou hoofdwegen…wát noem je hoofdwegen?

En parkeerplaatsen dan? 1 Grote ijsbaan. Vandaag even mn auto op het parkeerdek gezet in de Sluisdijkstraat. Spekglad, ging weer zowat onderuit. En dan naar beneden,het dek afrijden. Heel schuin,heel glad. Als je remt schuif je tegen de zijkant aan. Als je niet remt rijd je een huis binnen…..oh oh wat hebben ze het druk bij de gemeente. Schakelt men toch een Sociale Werkplaats in?

Is een doorgaande grote straat zoals bijv. de Ooievaarstraat of de Reigerstraat dan niet belangrijk genoeg?

Niemand MOET het voor zijn eigen deur schoonhouden, dat is allang niet meer verplicht.

Dat doen mensen uit goed fatsoen. ( niet iedereen merk ik ook )…Nergens in andere koude landen is het zo schandalig gesteld hoor met de wegen sneeuw en ijsvrij houden. Daar rijden de sneeuwschuivers al voor dat het sneeuwt bij wijze van spreken.

• tientje

hallo tsaa,

ik werk niet voor de gemeente maar in de thuiszorg

dus vertel mij wat over de gladde wegen.

de gemeente werkt op moment dag en nacht naar mijn eigen waarneming

en niet meer verplicht om eigen stoep schoon te houden ok, maar wijzen wat de ander niet goed doet pffff

en als de gemeentelijke lasten omhoog gaan weer mopperen

de maatschappij zijn wij met ons allen.

• Tsjaaa

Wie ben je nou , Tientje of Anton…?

Dan werken ze kennelijk bij jou want hier zie ik ze niet. Netzomin als in de stad.

Als jij je nek breekt omdat je uitglijdt, of met je kop op straat komt te vallen , zeg je dan nog “ oh wat strooit de gemeente toch goed” ?

De maatschappij zijn wij idd met ons allen….en daarom vind ik het schandalig ( en ik ben niet de enige hoor ) dat de binnenwegen eruit zien als De Meent

• Sjakie

Helemaal met je eens Tsjaaa , ze doen der geen kl*te aan en wat die hoofdwegen betrefd: vallen stoepen daar niet onder Anton???

gek zijn ze

• DH prikker

Ze mogen nu wel weer de weg op gaan lijkt mij als ik zo naar de weersvoorspellingen kijk… ik heb nog geen strooiwagen gezien..:X ben benieuwd of het weer een puinzooi gaat worden de komende 24 uur.

• Tsjaaa

Ik durf er bijna een wedje op te leggen … ofzoiets…

Hier ook nog geen strooiwagen gespot hoor

• DH prikker

Het lijkt voor alsnog met een sisser af te lopen……..wel heel veel buien in zicht op de buienradar, maar wat er uit komt is nog afwachten.

• asjuh

Jippieeeeeeeeeeee

Toch een witte kerst (:P)