Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

slechte zaak dat stoepen en straten een ijsbaan zijn

• asjuh

Hevige sneeuwval; Den Helder strooit met stierenzand (nieuwe update)

Gepubliceerd op 06 januari 2010, 12:41

Laatst bijgewerkt op 06 januari 2010, 17:45

DEN HELDER -

Hevige sneeuwval en geen zout meer om te strooien. Dan maar een noodoplossing. De gemeente Den Helder vindt die woensdagmiddag in het zogeheten stierenzand. De wegen worden voorzien van een dun laagje van dit grofkorrelige zand, om ze in ieder geval stroef te maken.

• De echte Sjakie

Het is weer zover…. als je levens moe bent ga lekker de straat op, stoepen zijn weer een en al ijs en de fietspaden zijn ook niet veel beter.

Oke, het zout is op maar dit had voorkomen kunnen worden voordat het op was

• DH prikker

Ja inderdaad zie weer geen strooiwagens ook, ze zijn altijd te laat ook volgens mij.

Er was toch weer zout!!

• Tsjaaa

Ja, dat dacht ik ook … Ik heb ook nog geen strooiwagen gezien hier.

Afijn in mn straat komen ze niet maar wel de straat hiernaast want dat is een doorgaande weg. En hoe hárd mensen nog steeds rijden in die tussenstraten!

Uit de kerk zo snel mogelijk naar huis , en racen als een idioot door die straten! >:D< Denk ook eens aan een ander

• asjuh

Jahoorrrrrrrrrrrrrrrr, Mensen we kunnen weer fijn schuiven, vegen e.d. (:P)

• De echte Sjakie

Daar gaan we weerrrrr lekker sneeuw met hoogstwaarschijnlijk als gevolg……….

SPEKGLAD en LEVENSGEVAARLIJK op de weg

(:P)

• merel40

heerlijk die sneeuw!(echt!)

het is prachtig mooi.(tu)

• De echte Sjakie

zekerweten!! het is echt supermooi en geef mij maar 10x liever winter dan zomer (tu)

• Jacqueline

Stoepie en tuinpad zijn schoon hoor. En ook die van de buuf, want dat kan ze zelf niet meer.

Strooiwagen is ook al langs geweest.

Tip: maak de helft van je stoep schoon, dan kunnen de sleeërs gewoon doorglijden ipv. steeds weer moeten afstappen. Zo maak je beide partijen blij (tu)