Rustig?
Valt wel mee hoor.
De wijk Doorzwin “hoog” is nu aan de beurt!
Dus lieve mensen bij deze, let goed op, wees alert!!!!
Met vriendelijke groet,
Kaatjuh
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsnou ik had gisteren een kleine neger te pakken in me achter tuin en die heb ik weer goed over me schutting geholpen maar jaja ik geloof ook niet dat er maar 4 zijn en dat ze uit het dorp komen want die namen die genoemt worden uit het dorp lopen nog steeds vrij rond dus ik geloof er niks van dat er maar 4 zijn
Ik geloof niet dat die hele vomar hanggroep schuldig is aan inbraken. Men moet wel uitkijken niet alle en onschuldige (hang)-jeugd erbij te betrekken. Rondhangen betekent nog niet dat ze crimineel zijn.
Als er echt zekerheid was wie die inbraken doet en dat ook nog eens bekend is bij de politie, hadden ze er al lang wel iets aan kunnen doen.
Niet altijd hoef je een heterdaad te betrappen. Blijkbaar weten zoveel mensen wie ze zijn, incl. de politie, volgens zeggen. Snap ik er geen donder van waarom er dan toch niets gedaan kan worden.
OHJA Wij zeggen Ook niet dat het de hele vomar is!!! en beschuldigen Ook niet iedereen die daar zit maar de meeste weten wie het doen en daar zijn we heel zeker van!! zelfs Politie Weet dat maar die ken niks doen zonder harde BEWIJS!!!!! Dus Politie moet hen op heterdaad betrappe!!!!!!!!!! en het is niet allemaal volgens zegge wij weten het zeker!!
hallo,
opsluiten dat soort daar komt geen moer van terrecht….
en als ik jullie was degene die weten wie het zijn stap naar die ouders toe (als jullie weten wie de ouders zijn natuurlijk) ze moeten gewoon met hun gore k*t klauwen van ander mans spullen afblijven en zeker uit iemand anders zijn huis!!!! laat ze werken voor hun geld!!! als ik er toch eentje betrap nou die heb echt de verkeerde gekozen die trap ik helemaal in elkaar mag niet maar doe het toch
succes allemaal'
groetjes
tien Schreef:
——————————————————-
> nou ik had gisteren een kleine neger te pakken in
> me achter tuin en die heb ik weer goed over me
> schutting geholpen maar jaja ik geloof ook niet
> dat er maar 4 zijn en dat ze uit het dorp komen
> want die namen die genoemt worden uit het dorp
> lopen nog steeds vrij rond dus ik geloof er niks
> van dat er maar 4 zijn
had hem je hem wel goed in elkaar getrapt die kleine neger hoop dat ze nooid bij mij in de tuin komen komen er denk dan niet zo goed vanaf:)-D
Precies, zonder harde bewijs kan je niets doen en er is nog niemand op heterdaad betrapt. (HELAAS!!!)
Dus…dat harde bewijs is er niet en geen heterdaad betekent dat nog niemand een persoon of meerdere personen werkelijk betrapt heeft.
Dan kan je toch ook niet zeker weten wie die inbrekers zijn? Natuurlijk geloof ik dat er niet zomaar verdenkingen op bepaalde personen zijn.
Want dat blijkt toch zeker wel dat heel veel mensen het over dezelfde personen hebben, dat zegt toch iets.
Maar ik heb het idee dat er nu te veel uitgebreid wordt naar een bepaalde groep toe en dat niet helemaal terecht zal zijn.
En misschien heb ik het verkeerd gelezen en opgevat, het is zeker niet mijn bedoeling op dit prikbord anderen te beschuldigen van het een of ander, mijn excuses dan daarvoor!
Ik hoop dat de echte daders spoedig opgepakt zullen worden. ( en dan ook echt gestraft!!!)
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?