Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

politie

• stuffie

BRR ik moet even uitrazen hoor.

Gister was ik aan het werk in een winkelcentrum in Heerhugowaard. Ik werk daar als beveiliger/service medewerker. Ik stond rond 12 uur met de toezichthouders te praten over het schrijven van parkeerboetes. Wanneer ze geschreven hebben, krijg ik meestal de boze mensen op mijn nek. En dat vonden ze wel grappig. Geeft niet, hoort bij je werk.

Ga ik gisteren mensen helpen in het centrum omdat dat je taak is krijg ik verdorie een boete omdat mijn parkeerschijf een 15 á 20 min verlopen was.

Sta je voor de politie boeven te vangen en hun troep op te ruimen geven ze je

ver ^^$$%#**@ een boete. Ik was zo boos. Die boete kost je gewoon € 60 . weer een dag voor jan l**l gewerkt. Dank je wel politie ik zal nog eens wat voor jullie doen.

Zal wel weer zo`n overijverig surveillantje zijn geweest.

Oke ik weet dat ik mijn parkeerschijf optijd moet draaien en eigenlijk hoor ik na de verstreken tijd mijn auto weg te halen. Maar jee zeg je werkt er.

Een vergunning zit er nog niet in via de baas. Pfffff

Zo dat lucht op ik moest het ff kwijt.

Bedank voor het luissteren.

Gr Stuffie

• Juut

Wat belachelijk dat jij zowiezo geen ontheffing krijgt als je daar werkt, en ook belachelijk van die boete !!

• Pheatus

Weten ze wel dat het jouw auto is dan? Zo niet, dan kan diegene er toch ook niks aan doen?

• stuffie

Nou dat weten ze wel degelijk.We praten dagelijks met de mannen en vrouwen van de politie. Ligt zelfs een kaartje onder van beveiliging Middenwaard. Waar ze ook al over gevallen zijn. Want dan hebben ze het gevoel dat ze je voortrekken.

Maar goed. hetis niet anders. Maar ben wel heel boos.

• Sjaak v/d H

Sta je boven de wet ofzo?

Boeven vangen voor de politie en hun troep opruimen? Kom op zeg! Je maakt je werk wel heel erg belangrijk… veel belangrijker dan het is.

Terecht dat je een boete krijgt, krijgen andere burgers ook gewoon, je bent niets beter of slechter, ook al word je vaak uitgelachen om het werk wat je doet.

• stuffie

Poe hee. jij bent fel!!

Maar hoezo uitgelachen?? daar heb ik het helemaal nooit over gehad.

maar waarom leg ik het eigenlijk uit aan jou.

• anita34

sinds wanneer wordt stuffie uitgelachen dan sjaak kom eens met bewijs dan ?

of is het weer je grote mond?

het is toch van de zotto ok ze geeft zelf al toe dat ze er op had moeten letten maar dan nog

• zee

Ga zelf eens in de beveiliging lopen, je kan de k.. klussen opknappen waar de politie te beroerd voor is, winkel diefstal etc. In een winkel centrum zie je nooit een agent en als ze er zijn lopen ze rond als of jij nietig bent. zelf werk ik ook in de beveiliging, het is een beroep waar je bijna geen cent voor verdient, je maakt lange dagen, werk gevers alleen maar aan hun beurs denken en een parkeer vergunning, hoe haal je het in je hoofd. Maar je werkplek verlaten om je auto te verzetten mag niet want je moet op je wwerkplek blijven. Stom he die beveiligers!!!!!!!!!!!!!

• tientje

als ik jullie zo hoor / lees zou ik snel een ander beroep zoeken;)

• stuffie

Bedank zee.

Het is gewoon een vreselijk leuk beroep. Het conact met mensen en de weg wijzen. Ook helpen wanneer er minder leuke dingen gebeuren.

Ik zou ook niet anders meer willen.

Maar als er een kinderfiets of een stel bloempotten uit de tuin gejat worden mag je wel klagen. en dan wordt er ook gezegt de politie doet er niets aan.

ik weet heus wel dat ik fout zit en die bon betaal ik wel maar ik ben er nog steeds boos om.