Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

politie

• stuffie

BRR ik moet even uitrazen hoor.

Gister was ik aan het werk in een winkelcentrum in Heerhugowaard. Ik werk daar als beveiliger/service medewerker. Ik stond rond 12 uur met de toezichthouders te praten over het schrijven van parkeerboetes. Wanneer ze geschreven hebben, krijg ik meestal de boze mensen op mijn nek. En dat vonden ze wel grappig. Geeft niet, hoort bij je werk.

Ga ik gisteren mensen helpen in het centrum omdat dat je taak is krijg ik verdorie een boete omdat mijn parkeerschijf een 15 á 20 min verlopen was.

Sta je voor de politie boeven te vangen en hun troep op te ruimen geven ze je

ver ^^$$%#**@ een boete. Ik was zo boos. Die boete kost je gewoon € 60 . weer een dag voor jan l**l gewerkt. Dank je wel politie ik zal nog eens wat voor jullie doen.

Zal wel weer zo`n overijverig surveillantje zijn geweest.

Oke ik weet dat ik mijn parkeerschijf optijd moet draaien en eigenlijk hoor ik na de verstreken tijd mijn auto weg te halen. Maar jee zeg je werkt er.

Een vergunning zit er nog niet in via de baas. Pfffff

Zo dat lucht op ik moest het ff kwijt.

Bedank voor het luissteren.

Gr Stuffie

• Juut

Wat belachelijk dat jij zowiezo geen ontheffing krijgt als je daar werkt, en ook belachelijk van die boete !!

• Pheatus

Weten ze wel dat het jouw auto is dan? Zo niet, dan kan diegene er toch ook niks aan doen?

• stuffie

Nou dat weten ze wel degelijk.We praten dagelijks met de mannen en vrouwen van de politie. Ligt zelfs een kaartje onder van beveiliging Middenwaard. Waar ze ook al over gevallen zijn. Want dan hebben ze het gevoel dat ze je voortrekken.

Maar goed. hetis niet anders. Maar ben wel heel boos.

• Sjaak v/d H

Sta je boven de wet ofzo?