Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

politie

• @nn@

Ik zou evengoed tegen deze bon in beroep gaan . Grote kans dat je hem niet hoef te betalen .Ik weet van de politie dat je altijd in beroep moet gaan tegen een bon .Ook politie mensen krijgen wel eens een bon en die gaan ook altijd in beroep .Ik heb voor mijn werk veel te maken met de politie en zo hoor je nog wel eens wat

• bachus

net goed

• tientje

jij mag ook klagen hoor!

• joop

gewoon betalen !!! zoals ieder ander dus jij ook gefeliciteerd !!! met je bon !!

• anita34

je kan altijd in beroep gaan stuffie gewoon doen

• joop

betalen zal je !!!

• anita34

nee hoor hoeft niet joop

• zuursel

nee hoor,niet betalen.word ie nog veel hoger .

• AmStaff

Pfff jij wil toch een wannabee copper zijn ??? En dan nog klagen als je wannabee collega's een bon onder je ruitenwisser stoppen.

En inderdaad, jij krijgt net zo hard een bon als dat ik ‘m krijg, wanneer ik te lang op een plek sta en ik ben m’n parkeerschijf tijd voorbij.

Misschien is het altijd handig om Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990 (RVV) Artikel 25, even door te lezen, weet je ook waarvoor een parkeerschijf dient.

Nog even terugkomend op de functie van een beveiliger en een politieagent, dat is toch een dag en nacht verschil, alleen al qua opleiding. Zijn je vooropleidingen te laag dan kom je simpelweg niet bij de politie, dus kun je altijd beveiliger worden. Maar dat een beveiliger zich dan gaat meten met een politieagent, dat bevreemd mij.

Enneuhhh 60 eu per dag, nou daar ging ik niet voor staan… en al helemaal niet in een “ikhebeenkleerhangerinmnjassie-uniform”, zo eentje dat je breed lijkt :)

Tot slot, “Oke ik weet dat ik mijn parkeerschijf optijd moet draaien en eigenlijk hoor ik na de verstreken tijd mijn auto weg te halen”, doe dat dan gewoon !!

Dan nog een tip!!! Zet je auto gewoon in de parkeergarage, en vijf minuten voordat de twee uur voorbij zijn, rij je ‘m d’r uit en er weer in voor 2 gratis uren. Hoef je maar 4 x te doen :)

• joop

helemaal terecht amstaff….stuffie was te suffie om door te leren voor de politie en dan krijg je dit trekken ze een pakkie aan en denken ze dat de politie collega.s zijn maar zo werkt het niet …dus bon terecht gewoon betalen,,,