fijn, stop dan ook troel.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsStuffie alles gelezen te hebben kan ik alleen maar het volgende zeggen. De parkeerplaatsen zijn bedoeld voor het winkelend publiek en niet voor de werknemers. Dat is dan ook de reden dat er een parkeerschijfzone van gemaakt is. Alleen jij gaat bewust daar tegen in en veranderd (tegen de regels in) steeds de tijd door je schijf te verdraaien, door dit nu een keer niet gedaan te hebben krijg je een boete. Je bent dan wel boos op de politie, maar JIJ bent de gene die de boel bewust overtreed. En dan maar klagen, je kan het ook zien dat je al die tijd al goed onder de bekeuring uit bent gekomen. Als ik boodschappen wil doen in middenwaard kan ik er soms niet parkeren en dat is minder fijn. Nu weet ik de reden ook, al die bewakers die 's ochtends hun auto er neer zetten en de hele dag deze er laten staan en af en toe de parkeerschijf verdraaid.
Je kan hem ook even verderop parkeren en een stukje lopen…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?