Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wilders

• anja

waarom mag ik niet boos zijn op mensen die zich onaangepast gedragen ? daar hebben we het tenslotte over.

we hebben het niet over mensen die zich aangepast gedragen .voor die mensen heb ik respect , die roven niet , die mishandelen niet enz.

moeten wij eens doen in marokko turkye spanje of polen . dat wordt daar ook niet met blijdschap ontvangen maar krijg je ook straf niks geen medelijden of knuffelhollanders aai over de bol en wordt er niet gezegt och gossie jij misdraagt je zo als hollander omdat je geen borstvoeding hebt gehad en vroeger toen je vier was heeft jou buurman je voetbal lek geprikt! joh daar hebben we alle begrip voor hoor . nee echt niet dat beleid kennen ze niet .

Hier in nederland moeten wij ons wel zo begripvol opstellen.

Dat houd een keer op tenminste bij mij wel.

zelf 3 jaar in buitenland gewoond ( antillen) en weet je wat daar gebeurde , juist jij als makamba werd zelf als kind ( ik was 9- 12jaar oud) gediscrimineerd — lust je nog peultjes ??

• lydia

Etters moeten ook overal aangepakt worden, wat voor komaf je ook hebt.

Ik ben ook voor hardere straffen.

Als je iemand vermoord mag je wat mij betreft levenslang krijgen.

En niet zo luxe zoals het nu is.

Maar hier staan gewoon zoveel kort door de bocht opmerkingen neer gekwakt, daar wordt ik wel heel boos van.

Net als dat onzin verhaal over dat je niet in je eigen taal mag praten. En de Friezen dan? En Groningers etc. Die versta ik ook echt niet hoor!

Natuurlijk moet je als je hier gaat wonen de taal leren, anders kom je inderdaad moeilijk aan een baan, en kun je jezelf ook beter ontwikkelen op gebied van studie.

Maar als je daarnaast je eigen paspoort wilt houden, naast een Nederlandse nationaliteit, moet dat ook kunnen. Nederlanders moeten niet verwachten dat een Afrikaan zich 100% gaat gedragen als een Nederlander. Gelukkig niet. Zij hebben nl. ook dingen waar ze beter in zijn, waar wij weer wat van kunnen leren. Laten we naar elkaars beste kanten kijken.

En dat er criminelen zijn die misbruik maken van 2 paspoorten; dan moeten ze daar mooi maar een andere wet voor bedenken; voer je rottigheid uit, dan kom je daar niet onderuit omdat je toevallig nog een paspoort hebt.

Daarom; SPOEL WILDERS EN DIE ACHTERLIJKE VERDONK MAAR DOOR DE PLEE!

Die zijn echt niet lekker hoor, en geen haar beter dan een moslimextremist, stelletje kaaskopextremisten zijn het. BAH! Dan schaam je je toch dat je een Nederlands paspoort hebt, meteen opsluiten die lui!

• Roek

Wat jij nu zegt over Wilders en Verdonk zou je eens moeten doen in een Islamitische staat,Dood aan Khadaffi of zo in Libie.

Zal je merken hoe het daar is gesteld met de tollerantie!

• joop

je moet eens 3 jaar op de antillen wonen piep je wel anders !!!…linkse lyda

• anja

ik stem dus wel op ome geert .

ik wil mijn eigen cultuur terug.

en mij niet meer zo aanpassen aan het multicultuur , kan er ook geen begrip meer voor hebben .

• lydia

Dus omdat ze het in een land daar niet accepteren, doen wij hen maar na?

Volgen wij hun voorbeeld op hoe je met een andere cultuur omgaat?

Wel een beetje krom he!

Omdat zij mensen in bikini het liefst ophangen (en nou hebben we het maar over een heel klein stukje van de wereld) daarom moeten wij het niet pikken als zij met een hoofddoek lopen?

JE zou juist het goede voorbeeld moeten geven. Er zijn namelijk ook heel veel mensen uit gebieden zonder vrijheid die hier genieten van de vrijheid. Die wel in bikini naar het strand gaan en wel een spijkerbroek aantrekken.

En die mensen die hier komen en dat niet doen; laat ze lekker, ik heb er geen last van. Als je ziet hoe de gemiddelde Jutter eruit ziet, zwaar onverzorgd, te vet, verwaarloosd gekleed, kijk ik liever naar een schone Marokkaanse in Amsterdam die er wel verzorgd uitziet.

Kijken jullie eigenlijk wel eens goed in de spiegel?

Of nemen jullie het voorbeeld aan Wilders, nou dat zegt alweer genoeg over het niveau hier.

Door mensen zoals jullie wordt het er nooit beter op.

Eigenheimers.

• Anoniem nummertje zoveel

noem EEN islamitiche staat waar het vrijheid en blijheid is waar alle mensen gelijk zijn ongeacht ras of geloof

• anja

eigenheimers ?????? wel lekkere piepers!!!!!

• Roek

Doe jij nou eigenlijk niet precies hetzelfde, oordelen over hoe een jutter eruit ziet (in JOUW ogen) en vergelijken met een marokkaanse? Is jouw niveau dan niet gelijk aan dat van ons?

Voorheen mocht je niet met je petje op in de klas zitten, of aan tafel, je pet moest af als je bij iemand binnen kwam, nu zitten sommige overal met een hoofddoek om en dat moet je dan maar accepteren? En laat ik maar zwijgen over de bourka, dat is helemáál onacceptabel! Je weet niet eens of er een man of een vrouw onder zit, griezelig gewoon!

• Sjaak v/d H

En iedereen inteelt noemen is niet kort door de bocht? Jij mag wel boos worden en alles zeggen? Yeah right.