als jij je zo schaamt,lever dan onmiddelijk je nederlandse paspoort in linkse trol.
en om het helemaal goed te doen ga je lekker met je zogenaamde HBO opleiding naar het land waar je ook een paspoort van bezit.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsKijk dat bedoel ik; jullie mogen jullie oordeel over iedere buitenlander gewoon neerzetten, maar zodra je iets zegt over een gemiddelde jutter hoeeeeeee dan heb je het gedaan. Ik bedoel ermee te zeggen; jullie moeten eens in de spiegel kijken, of jullie zo perfect zijn en er allemaal zo fijn en netjes uit zien, voordat jullie oordelen over iemand met ene hoofddoek of wat dan ook. Altijd een grote mond, dat is lekker makkelijk. En als je het niet met jullie eens bent, moet je maar meteen opkazen.
Kijk; dat is jullie mentaliteit dus.
Gelukkig weet ik beter en zijn er nog heel veel andere fijne mensen ook in dit land, Nederlanders en mensen met een andere afkomst.
Gaan jullie maar lekker allemaal bij elkaar zitten tegen elkaars lelijke koppen aankijken. Dan hebben anderen geen last van jullie. Stelletje engerds, brrrrrrrr
Vind je dat nou niet heel kort door de bocht Zuursel. Je moet je toch ook schamen voor mensen met zo'n rottige mening over andere mensen. Moet je nou zien hoe jij in elkaar zit; niet met jou eens, oprotten maar….. beetje foute 2e wereldoorlog gedachtengang…… wat voor rol hadden jouw grootouders in die tijd? Vast niet zo'n hele zuivere…..
Je bent gewoon jaloers dat je zo'n armoedige geest hebt…..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?