Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wilders

• zuursel

als jij je zo schaamt,lever dan onmiddelijk je nederlandse paspoort in linkse trol.

en om het helemaal goed te doen ga je lekker met je zogenaamde HBO opleiding naar het land waar je ook een paspoort van bezit.

• lydia

Kijk dat bedoel ik; jullie mogen jullie oordeel over iedere buitenlander gewoon neerzetten, maar zodra je iets zegt over een gemiddelde jutter hoeeeeeee dan heb je het gedaan. Ik bedoel ermee te zeggen; jullie moeten eens in de spiegel kijken, of jullie zo perfect zijn en er allemaal zo fijn en netjes uit zien, voordat jullie oordelen over iemand met ene hoofddoek of wat dan ook. Altijd een grote mond, dat is lekker makkelijk. En als je het niet met jullie eens bent, moet je maar meteen opkazen.

Kijk; dat is jullie mentaliteit dus.

Gelukkig weet ik beter en zijn er nog heel veel andere fijne mensen ook in dit land, Nederlanders en mensen met een andere afkomst.

Gaan jullie maar lekker allemaal bij elkaar zitten tegen elkaars lelijke koppen aankijken. Dan hebben anderen geen last van jullie. Stelletje engerds, brrrrrrrr

• lydia

Vind je dat nou niet heel kort door de bocht Zuursel. Je moet je toch ook schamen voor mensen met zo'n rottige mening over andere mensen. Moet je nou zien hoe jij in elkaar zit; niet met jou eens, oprotten maar….. beetje foute 2e wereldoorlog gedachtengang…… wat voor rol hadden jouw grootouders in die tijd? Vast niet zo'n hele zuivere…..

Je bent gewoon jaloers dat je zo'n armoedige geest hebt…..

• Roek

Dan blijf ik er bij dat jij precies hetzelfde doet, je eigen mening ópdringen en andermans mening neer zabelen omdat het nou net niet jouw mening deelt, dus ook brrrrrrrrrrrrrrrrrrr

• lydia

Het enige verschil is dat er wanneer er mensen zijn met zo'n mening als jij er hele enge dingen kunnen gebeuren……

• Roek

En enge dingen gebeuren al door mensen zoals jij die mensen proberen te hersenspoelen door hen jouw mening op te dringen!! Wat jij er mee hebt, heb je er mee maar ik heb het niet en met mij miljoenen in Nederland!

• anita34

zo zeg ik schrik me de apenzuur wat een felle reacties weer

• zuursel

ik vind het heel knap dat jij mijn grootouders kan beoordelen.

ik vind jou behoorlijk ziek in je hoofd als je dit soort roept.

en ik ben het absoluut niet met alles eens wat Wilders zegt.

en ik ben zeker niet jaloers op het walgelijke gedachtengoed wat jij hier ten toon spreid.

• joop

ik weet het al !!! lydia heeft een relatie met een marokaan vandaar dat ze zo reageert daar gaat weer een stukkie hollands cultuur ( dus lydia is een cultuur ver@$!&*^)

• lydia

Ik beoordeel niet, ik suggereer aan de hand van jouw uitspraken….

Wie is hier nou ziek wanneer je roept dat iemand maar meteen moet vertrekken wanneer je het er niet mee eens bent?