Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wilders

• lydia

Whoehahahahaha nou toevallig niet; ben getrouwd met een Nederlander, maar wel met een Duitse achtergrond, dus hoe ver kun je ernaast zitten…

Dat bedoel ik; wanneer je opkomt voor een Marokkaan, dan ben je er of zeker zelf 1, of je hebt een relatie met een moslim….

Ik wil jullie alleen maar duidelijk maken dat er ook mensen zijn zoals jullie, maar dan met een HELE andere mening.

Jammer dat er op dit prikbord weinig mensen rondbanjeren die het met mij eens zijn, maar goed, kan ik me iets bij voorstellen…

Even tussen ons; vertel eens wat meer over je achtergrond? Meestal is zo'n extreme gedachtengang verklaarbaar.

• stuffie

Zeg Lydia. Ga jij eens even een dagje in Zaandam staan. Maar dan wel de wijk

Poelenburg.

Kijken of je dan nog deze mening hebt

• chat

@lydia

Kan niet besluiten tussen ppppppffffffff of bbbrrrrrrr dus doe beide maar!

• chat

Lydia schrijft:

Moet je nou zien hoe jij in elkaar zit; niet met jou eens, oprotten maar….. beetje foute 2e wereldoorlog gedachtengang…… wat voor rol hadden jouw grootouders in die tijd? Vast niet zo'n hele zuivere…..

Lydia geeft daarna dit antwoord:

Whoehahahahaha nou toevallig niet; ben getrouwd met een Nederlander, maar wel met een Duitse achtergrond, dus hoe ver kun je ernaast zitten…

Daar is denk ik alles wel mee gezegd!

• zuursel

wat is er vreemd aan om criminele buitenlanders terug te sturen naar het land van herkomst?

• Anne

Misschien is het een idee om al de ‘buitenlanders’ eens niet te vergeten die hier wel prima functioneren.

Niet dat ik daarmee bedoel dat je de rotte appels ( van welke kleur dan ook ) flink aan moet pakken.

Zomaar een stempel op een hele bevolkingsgroep plakken is ook de oplossing niet in mijn ogen.

• Anoniem nummertje zoveel

Je kan aan nederlanders een pleinverbod opleggen das gebeurt in denhelder met die zwervers…

je kan ze een wijkverbod opleggen, Zo ook een stadsverbod gebeurt ook..

waarom dan buitenlanders geen landsverbod.gebeurd alleen met drugssmokkel

en zware criminaliteit.Er gebeurt zo veel zware toestanden dat ik vind dat die straffen best een van stal gehaald mogen worden en er uit…

• Sjaak v/d H

Nu zeg je hetzelfde lydia, nu moeten mensen die anders dan jij denken bij elkaar gaan zitten zodat jij er geen last van hebt. Je meet in al je alwetenheid wel met twee maten hoor.

• lydia

Lieve schat, dat zeg jij net tegen mij, en ben ik crimineel?

• lydia

Is een dag in Tuindorp staan leuk dan?