Heee Anne, Halleluja! Eindelijk iemand met een wijze opmerking!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsChat; die Duitse afkomst waar ik het over heb is neergeknald in Nederland omdat hij het niet eens was met de mensen met een rechtse mening. Niet ouder geworden dan 28 jaar en 3 kinderen en een vrouw achterlatend. Ja, je had zelfs ook goede Duitsers in de oorlog, en waar ik de voor ouders van spuit 11 mee vergeleek was een iets andere richting….
Dus niet meteen oordelen; iets langer nadenken…
nederland mag van mij best gekleurd zijn als zij zich heir maar gedragen als ik naar marokko zou gaan verhuizen zal ik ook daar de taal en hun normen en waarde moeten leren accpeteren
of als ik naar turkije ga of weet ik veel waar heen wel een grote mond en nederland als moslim land laten gebruiken echt never nooit niet
ons nederland is afblijven
anita dat was een goede . ook dat was al eerder gemeld alleen in andere bewoordingen .
en lydia verwijt het een ander niet dat ze beter moeten lezen of langer moeten nadenken , geld voor jou dus ook even beter lezen en langer nadenken eer je een ander beoordeeld of veroordeeld. en niet meten met 2 maten .
Ik vraag dus niet of jij het mij wel of niet eens bent.
tevens huldig in een eerder bericht in deze topic een mens en zijn fam. om zijn aangepast gedrag welk heeft laten zien dat hij en zijn familie een zeer goed bestaan heeft kunnen realiseren . door zich in het openbaar naar nederlands cultuur aan te passen . wat deze familie doet achter zijn / haar / hun voordeur , bv hun cultuur beleven uit hun geboorte land mag van mij en is hun goed recht.
Staat tegenover dat er hier in nederland nog altijd andere personen uit verschillende landen en culturen afkomstig zich niet aanpassen en enkelt uitzijn op proviteren uitbuiten en ellende scheppen , zich weigeren aan te passen aan de nederlandse cultuur. Terwijl zoals bv anita al zegt , wij nederlanders ons wel degelijk moeten aanpassen aan de cultuur waar de nederlander zo gaan verhuizen , dat kan maroko zijn turkye spanje , zuid amerkia afrika of noem maar op.
Je bent hoe dan ook verplicht je aan te passen .
en daarom ben ik kwaad op die onaangepaste buitenlanders die zich niet weten te gedragen .
mag ik ??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?